wadir Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 witam,W motocyklu VN70 mam uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego (wiatrak kręci się cały czas) i w związku z tym mam pytanie: czy można go zamienić na jakiś samochodowy (słyszałem że doVN800 pasuje chyba od cc lub seicento) lub na jakiś z innego motocykla? Czy z tego czujnika ma odchodzić tylko 1 styk ( w samochodowych są chyba 2)? Czy po spuszczeniu płynu z chłodnicy cały układ trzeba później odpowietrzyć, a jeśli tak to gdzie i ile jest"punktów" odpowietrzenia (na chłodnicy nie znalazłem ani jednego)?jestem dopiero początkujący motocyklistą, a na mechanice zbytnio się nie znam więc proszę o zrozumienie :) z góry dziękuję za pomocpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) witam,W motocyklu VN70 mam uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego (wiatrak kręci się cały czas) i w związku z tym mam pytanie: czy można go zamienić na jakiś samochodowy (słyszałem że doVN800 pasuje chyba od cc lub seicento) lub na jakiś z innego motocykla? Czy z tego czujnika ma odchodzić tylko 1 styk ( w samochodowych są chyba 2)? Czy po spuszczeniu płynu z chłodnicy cały układ trzeba później odpowietrzyć, a jeśli tak to gdzie i ile jest"punktów" odpowietrzenia (na chłodnicy nie znalazłem ani jednego)?jestem dopiero początkujący motocyklistą, a na mechanice zbytnio się nie znam więc proszę o zrozumienie :bigrazz: z góry dziękuję za pomocpozdrawiam cześćmożesz spróbować dobrać inny czujnik, w układzie chłodzenia są dwa czujniki jeden przy termostacie od wskaźnika temperatury płynu chłodzącego ,na dole z lewej srtony w chłodnicy- do wentylatora, przy tym drugim obwód zamykany jest przez bimetal pod wpływem odpowiedniej temperatury płynu w chłodnicy, sprawdź najpierw odpinając przewód od czujnika w chłodnicy, wentylator powinien się wyłączyć , co do napełniania układu, to z prawej strony przed zbiornikiem paliwa na górze pod plastikową osłoną masz korek do zalewania płynu, zalewasz płyn do pełna i odpalasz moto, procedura dokładnie taka jak w samochodach bez ciśnienioewgo układu chłodzenia( po otwarciu się termostatu uzupełaniasz płyn do poziomu " pod korek" i sprawa załatwiona), na dole za sprzęgłem masz zbioirniczek przelewowy, poziom w nim powinien znajdować sie pomiędzy min a maxpzdr bwoj Edytowane 31 Lipca 2007 przez bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 I co z tym czujnikiem, też mam z nim problem. Moim zdaniem powinno dać się go naprawić może ktoś zna warsztat, który naprawia takie czujniki. U mnie urwany jest ten styk, poprzedni właściciel coś kombinował przy układzie i zrobił ręczne załączanie wentylatora. Ja chce powrócić do oryginału jeżdżę tylko w trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.