wadir Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 witam,W motocyklu VN70 mam uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego (wiatrak kręci się cały czas) i w związku z tym mam pytanie: czy można go zamienić na jakiś samochodowy (słyszałem że doVN800 pasuje chyba od cc lub seicento) lub na jakiś z innego motocykla? Czy z tego czujnika ma odchodzić tylko 1 styk ( w samochodowych są chyba 2)? Czy po spuszczeniu płynu z chłodnicy cały układ trzeba później odpowietrzyć, a jeśli tak to gdzie i ile jest"punktów" odpowietrzenia (na chłodnicy nie znalazłem ani jednego)?jestem dopiero początkujący motocyklistą, a na mechanice zbytnio się nie znam więc proszę o zrozumienie :) z góry dziękuję za pomocpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...