jajewa777 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witam mam problem a mianowicie rozmyślam nad kupnem ktm LC2 http://www.allegro.pl/item220600106_ktm_lc...kdx_kmx_kx.html Jako nie posiadacz prawa jazdy kategorii A1 inne nie wchodzą w rachubę :) Chciałbym sie dowiedzieć :) 1. Czy opłaca sie kupić za tą cenę <czy cena jest przyzwoita ?? :biggrin: 2. Jaki w owym motorze jest silnik ? > rotax czy jak ?3. I jak z częściami czy są strasznie drogie ? > czy łatwo dostępne i w ogóle :biggrin: 4. Co o nim myślicie ? :crossy: Czekam na wasze odpowiedzi :D Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 1.Opłaca się.2.Silnik jest taki sam jak w DT125.3.Orginalne czesci KTMa sa drogie.4.Kolega miał i sobie bardzo chwalił , jedyna wada to słabe przednie swiatła. pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 zastanawia mnie tylko czy "na żywo" lc2 są takie brzydkie jak na fotkach. i jak wysokie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Nie są takie brzydkie. Maja regulowane zawieszenie... na srodkowym połozeniu ja przy 180cm czułem sie b.dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Nie są takie brzydkie. Maja regulowane zawieszenie... na srodkowym połozeniu ja przy 180cm czułem sie b.dobrze.no to elegancko.Mówileś, że części są drogie. Ale czy ogólnodostępne? jak wytrzymała jest konstrukcja lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Maja dosc ciezki "przód" co troche przeszkadza na zakretach. Kolega zrobił nim ponad 15kkm bez zadnej awarii. Silnik ten sam co w DT125 czyli bez problemu z dostepnoscią czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paczakuti Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 A jak z dostepnoscia czesci np.takich jak przedni amor albo wahacz, bo z slinikiem to widze problemu nie bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 A jak z dostepnoscia czesci np.takich jak przedni amor albo wahacz, bo z slinikiem to widze problemu nie bedzie. Kto kupuje takie części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paczakuti Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 A jak sie zdupia, to co bedziemy sie uczyc jezdzic bez przedniego kola albo jeszcze czegos innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Przedni amor czy wahacz to chyba dostępny tak jak do wszystkiego innego, czyli długo się czeka. Raczej większych wad nie ma ten motocykl. No...jakby miał troszke więcej kucy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witamprzednie zwieszenie to samo co w KTM od polowy lat 80 do 2000 niewielkie kosmetyczne (najwiekrze zmiany w mocowaniu hamowni)modyfikacjie nie ma najmniejszych problemów tylni wahacz ten sam co w sx 250-380 91-98 amor centralny jest wloski gazowy ale bardzo dobry -mozna wsadzic WP -generalnie -silnik MINARELLI (sachs-dt25-ktm le2)nie ma problemu posiada walek antry wibracyjny:) troche kulawy zawor na wydechu-jego sterowanie ale ...:( motorek raczej wielki przestrzenny jak na 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 (edytowane) WitajBylem posiadaczem 3 KTM-owEXC, EGS i LC2Jezeli mam napisac to LC2 jest porazka ale nieporownujac do siebie tych motorkow to jezdzi sie bardzoprzyjemnie! Slaby sielnik co prawda ale na poczatek spokojnie starczy aby przyzwyczaic sie do KTM...czesci dostepne w moim przypadku byly bez problemowo... w skrajnych przypadkach czekalem max. 3-4 dni ,cenowo to zalezy jak kto patrzy dla jednego drogo dla innego dostepne ceny! Nie okresliles sie co do sposobu uzytkowania tego KTM-a... jezeli chodzi o ciezki teren to sobie odpusc, odloz pieniazki i kup cos moze lepszego! PS: mam nadzieje ze nikogo nie urazilem moja opinia sa to tylko moje prywatne spostrzezenia z posiadania w/w maszyn! pozdrawiam :icon_mrgreen: co do tylniego centralengo to wydaje mi sie jednak ze nie jest gazowy (krokodyl) co do wahacza to wydaje mi sie ze jest jednak inny a nie taki sam jak piszesz w SX nie mowie tu o krztaltach ale o dlugosci. Z tego co mi wiadomo w cross-ach sa troche dluzsze, a LC2 kolo cross-a nawet nie stalo :icon_razz: co do KM to nie sadze aby bylo ich 30 jak jest napisane w tym ogloszeniu na allegro! Seryjnei maja chyba ok 15KM a jak podkrecisz silnik to byc moze uda sie dociagnac do 25 KM w co watpie :buttrock: Edytowane 30 Lipca 2007 przez k2adi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ktm lc2 125 po pelnym odblokowaniu ma kolo 28-29 kucy wiec nie tak malo , sam mialem takiego ktm i raczej go sobie chwale , tylny amor nie jest gazowy jest zwykly i ma tylko regulacje sprezyny , napewno jest duzo lepszy niz dt 125 no i mocnijszy, wielkim plusem jest rozrusznik , ale za to brak kopajki ( jest mozliwosc wstawienia) jest wilkiem minusem , motor bez bardzo wytrzymaly , rama konstrukcyjnie bardzo zblizona do sx z lat 96-00 a i nawet w rocznikach 2003 zauwazylem sporo podobienstw , ogolnie polecam pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 noboczek nasz kolega mial KTM LC2 125wygląd jest zarąbisty...nie ma sie czego czepiac a silnik lc2 ale jest zyleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 akurat mam LC2 w czesciach ramy od sx lezy obok lc2 robilem wymiany wszystkich łozysk w zawieszeniu znam od podkladki-nie ma zadjej doslownie zmiany sx 250 '96 i lc2 amor jest gazowy bo nawet jest na nim opis:) lc2 to troche wynalazek bo rama ma inne mocowania silnika tak ze tylko minarelli wchodzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.