MEMJ Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Co zrobić by pasek wciągał się wyżej na kole wariatora aby uzyskać większą prędkość skutera.Może ktoś robił te rzeczy ????Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Wymienić pasek na nowy, sprawdzić czy nie ma tulejki miedzy talerzami wariatora. Jeśli jest usunąć. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEMJ Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Wymienić pasek na nowy, sprawdzić czy nie ma tulejki miedzy talerzami wariatora. Jeśli jest usunąć. rozumiem, zmiana paska ( po czym poznać że jest do wymiany ) jeżeli chodzi o tuleje to nie widzę by jakieś były .Nie rozkręcałem tego wariatora jeszcze ale jeżeli chodzi o przedni gdzie pasek wchodzi do góry to pomiędzy talerzami nie widzę tulejki chyba że jest ona w innym miejscu tzn trzeba rozkręcić wariator by ją zobaczyć .??? Wymienić pasek na nowy, sprawdzić czy nie ma tulejki miedzy talerzami wariatora. Jeśli jest usunąć. rozumiem, zmiana paska ( po czym poznać że jest do wymiany ) jeżeli chodzi o tuleje to nie widzę by jakieś były .Nie rozkręcałem tego wariatora jeszcze ale jeżeli chodzi o przedni gdzie pasek wchodzi do góry to pomiędzy talerzami nie widzę tulejki chyba że jest ona w innym miejscu tzn trzeba rozkręcić wariator by ją zobaczyć .??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Trzeba zmierzyć jego grubość i porównać z wymiarem nowego paska. A tak w ogóle to jaką prędkość osiąga teraz twój skuter ? Ile ma już przejechane km ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEMJ Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Trzeba zmierzyć jego grubość i porównać z wymiarem nowego paska. A tak w ogóle to jaką prędkość osiąga teraz twój skuter ? Ile ma już przejechane km ? jedzie ok 60 km na godzinę ale i tak za mało na tego piździka gdyż silnik ma 5,5 ps więc pewnie może więcej .Obroty uzyskuje maksymalne więc tylko trzeba aby pasek wchodził wyżej i będzie jeździł z szybciej .Myślę ze 75 na godzinę wystarczy do przemieszczania sie poza miastem .Ale nie rozbierałem takich urządzeń więc nie wiem jak to zrobić .Pewnie jutro to rozbiorę na kawałki i sie okaże czy sie da by pasek wchodził wyżej.Tylko czekam by mi ktoś powiedział gdzie te tuleje co mogą blokować ten wariator.Optycznie po zdjęciu obudowy nie widze by była jakaś tuleja pomiędzy pierscieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.