Skocz do zawartości

CRM125


viktor24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

ostatnio stałem się posiadaczem Hondy crm 125 z 1999 roku, moto kupiłem za grosze... no i dłubię przy niej już drugi dzień bo palić biedactwo nie chciało. Trochę ją podczyściłem (wymyłem gaźnik, przedmuchałem filtr powietrza, dysze, usunąłem nagar z kolektora i końcówki tłumika i takie tam duperele). Co ciekawe, średnica prześwitu na połączeniu kolektora z końcówką była niewiele większa od tej, którą ma typowa słomka do drinków także poprzedni właściciel raczej o hondę nie dbał. No ale do rzeczy w końcu ją odpaliłem co prawda na pych to na pych ale jakoś się udało, honda strasznie zaczęła strzelać z gaźnika ale mniejsza o to najprawdopodobniej muszę ustawić zapłon. No do i meritum sprawy, po odpaleniu i przebiegnięciu się obok hondy kilku metrów wcisnąłem klamkę sprzęgła... zero reakcji ze strony crm-ki. Okay, myślę, sie wyreguluje - sie pojedzie. Nic bardziej mylnego ni hu hu nie mogę wyregulować ani na popychaczu (na zewnątrz kartera) ani na klamce. Gdzie w ogóle jest sprzęgło w tym moto, wydaje mi się, że powinno być po lewej stronie. Czy winą może być popychacz. Mam tylko nadzieje, że to nie sprzęgło bo jakoś nie uśmiecha mi się ładować więcej kasy w błotniaka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo moze sie skleilo jesli stal troche i mial olej do dupy, jesli nie to musisz rozebrac i obadac sprawe.

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem też sądzę jak koledzy że rozbierz sprzęgło i wszystko będzie jasne.U mnie jak kupiłem to sprzęgło ciągneło jak cholera nawet zmiana oleju nie pomogła.Okazało się że tarcze były tak posklejane jakimś tandetnym olejem przekładniowym że palcami ciężko mi było rozerwać.Ale ładnie umyłem,wytarłem zalałem nowy olej i jest laleczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzięki za zainteresowanie tematem, jutro postaram się rozebrać sprzęgło i go "wykąpać" w benzynie. Pojawia się drugie niestety równie frapujące pytanie, jako że silnik jest wyposażony w moduł , to nie wiem jak wyregulować zapłon tzn co zrobić żeby honda paliła na kopa a nie za każdym razem czekało mnie pchanie, jutro wymienię świecę ale jeśli to nie pomoże to co może być przyczyną tak ciężkiego odpalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...