Skocz do zawartości

Gdzie kupić,i co one dadzą ?


maxior132
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesć all.Mam Yamahe DT 80 i moje zębatki nie są w najlepszym stanie,a kolega powiedzial żebym sobie kupił tzw"Zębatki Siłowe",czy jest coś takiego ??.Jestem nowicjuszem i niemam zielonego pojęcia co to takiego i czy będzie silniejsza ? PROŚBA POWIEDZCIE MI COŚ O NICH !! :notworthy:

 

-Moje gg (1753018),lub Skype (maxior13290)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe ciekawa nazwa "zębatki siłowe" :notworthy: chodziło pewnie koledze o zebatki które dadzą ci większy moment obrotowy na kole czyli zębatki z nieco inna iloscią zebów powodujące zmianę przełozenia końcowego między silnikiem a kołem :clap:

 

Sprowadź się to do tego iż kupuje się jako zębatkę zdawczą (ta przy skrzyni biegów) zębatkę o mniejszej ilości zębów niż oryginalna a na koło zębatkę o większej ilości zębów :D Powoduje to ze motor będzie lepiej orał ziemie i przyspieszał ale w skrajnych przypadkach możesz sporo stracić na prędkości. Niemniej ja bym Ci proponował na początek kupić zębatkę zdawczą mniejszą o 2 żeby a tylna na kole zostawić standard....jeden ząb z przodu to tak jak 3 z tyłu :D zatem zmienisz wystarczająco przełożenie żeby poczuć różnice ale nie stracisz na prędkości za wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxior mi nie chodziło o „ zębatki siłowe” :lalag: , tylko jak się pytałeś jak zwiększyć zrywność to ci powiedziałem, żebyś kupił sobie zębatki na moc, tzn. terenowe. Jak ci naprawdę zależy na zrywności to kup sobie powiedzmy 12-13 zębów na przód i 55-57 zębów na tył, ale musisz liczyć z tym, ze prędkość twojego moto drastycznie spadnie, a biegi będą cholernie krótkie, lecz coś za coś. Ja bym radził ci na razie dobrze dotrzeć moto, a później martwić się o zębatki, bo teraz na takich zębatkach to na ulicy byś go zatarł, bo byś jechał 50-60 km/h, a obroty by były kosmiczne. Dotrzesz to się zobaczy… :icon_question:

 

PS. Dlaczego nie jeździsz ostatnio?

 

PS.2 Moja rada: jak chcesz zadać jakieś pytanie to nie zakładaj za każdym razem nowego tematu, tylko pisz w Wszystko o Yamaha DT 50, 80, 125… Po pierwsze, tam więcej osób udzieli ci odpowiedzi, a po drugie jak będziesz zakładał kolejne tematy to polecą ostrzeżenia… :flesje:

 

PS.3 Tak jak ci mówiłem mieszanka 1:25, czyli na 5 l wachy, 200 ml oleju ( Midland, Castrol)

 

Pozdro. i do zobaczenia Maxior w terenie. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

PS.3 Tak jak ci mówiłem mieszanka 1:25, czyli na 5 l wachy, 200 ml oleju ( Midland, Castrol)

 

 

 

 

to nie jest kosa spalinowa,

1:35 na docieranie wystarczy, a później 1:50

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie moze dziac od mieszanki 1:25 moto mocno na takiej nie kopciło i smigało niezle , zrobilem tak przez pomyłke wiem ze ma byc 1:50

 

 

w takim przypadku niekoniecznie caly olej musi sie spalic, po drugie wytworzy sie duzo wieksza ilosc nagaru, ktora na dluzsza mete przyblokuje ci uklad wydechowy. a i po trzecie ilosc nagaru w skrajnych przypadkach moze nawet zapiec ci pierscienie, przez co stracisz na mocy(kompresja- pierscienie nie beda sprezynowac, tylko "przykleja" sie do tloka i tyle)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...