Skocz do zawartości

wydechy do drag stara


balcer2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :icon_evil:

od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy Drag Star 650 clasic sprzęt jak na razie mnie zadowala zrobiłem już może dopiero 1000 km i doszedłem do wniosku że sprzęt prezentuję się ładnie ale go mało słychać .

założone mam aktualnie orginalne wydechy i chciłbym je trochę podgłośnić słyszałem że można je rozwiercić tylko nie wiem jak i czy to jest sens? Jeżeli ktoś byłby mi w stanie pomóc to bardzo proszę o radę jakim wirtłem (średnica i długość ) będę bardzo wdzięczny za pomoc

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten temat był już kilka razy ale zwięźle opisze Ci swój przypadek - dotyczy DS 1100.

 

- mam (miałem) oryginalne tłumiki, mam miernik temperatury (termometr) firmy MotoDetail w korku oleju.

- temperatura silnika rozgrzanego 80 C Vmax, 170 km/h

- nawierciłem po 4 otwory w ściance wydechu, na krzyż w okół wylotu wiertłem 5,8 mm

- dźwięk o niebo lepszy,

- temperatura silnika 100 C V max 160 km/h

- wkręciłem w otwory po 2 śruby imbusowe fi 6

- pozostały 2 otwory w każdym tłumiku.

- dźwięk podobny do "pierdzenia cnotliwego pedała"

- temperatura ponownie 80 C V max 165 km/h

 

Chyba wkręce jeszcze 2 śruby w każdy tłumik i wrócę do oryginalnego rozwiązania i dźwięku a`la Simsonek.

Przekonałem się że Japońców trudno "chałupniczo" jest poprawić - jak zmieniać to na coś firmowego, testowanego, obliczonego, sprawdzonego.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft, ja mam podobnie nawiercone tłumiki i to wiertłem 12mm.

Mam taki sam termometr i nie zauważyłem zmiany. przy normalnej jeżdzie przed i po 80C.

O V max nie wypowiadam się, bo nie sprawdzałem.

 

Zdecydowanie korzystna zmiana dźwięku.

Info dla balcer2 - nawiercając tylną ścinkę tłumika przechodzisz przez trzy przegrody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia dlaczego przy 4 otworach w tłumiku - czyli razem 8 otworach mam taki skok temperatury.

 

Moje rozwiązanie jest o tyle dobre że mogę sobie wkręcać i wykręcać śruby imbusowe i kontrolować głośność (no i tą nieszczęsną temperaturę)

 

A może chodzi o ustawienie gażników? Ja mam inaczej ustawione ? Inna ilość paliwa ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...