balcer2 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Witam wszystkich :icon_evil: od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy Drag Star 650 clasic sprzęt jak na razie mnie zadowala zrobiłem już może dopiero 1000 km i doszedłem do wniosku że sprzęt prezentuję się ładnie ale go mało słychać .założone mam aktualnie orginalne wydechy i chciłbym je trochę podgłośnić słyszałem że można je rozwiercić tylko nie wiem jak i czy to jest sens? Jeżeli ktoś byłby mi w stanie pomóc to bardzo proszę o radę jakim wirtłem (średnica i długość ) będę bardzo wdzięczny za pomoc POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Ten temat był już kilka razy ale zwięźle opisze Ci swój przypadek - dotyczy DS 1100. - mam (miałem) oryginalne tłumiki, mam miernik temperatury (termometr) firmy MotoDetail w korku oleju.- temperatura silnika rozgrzanego 80 C Vmax, 170 km/h- nawierciłem po 4 otwory w ściance wydechu, na krzyż w okół wylotu wiertłem 5,8 mm- dźwięk o niebo lepszy,- temperatura silnika 100 C V max 160 km/h- wkręciłem w otwory po 2 śruby imbusowe fi 6- pozostały 2 otwory w każdym tłumiku.- dźwięk podobny do "pierdzenia cnotliwego pedała"- temperatura ponownie 80 C V max 165 km/h Chyba wkręce jeszcze 2 śruby w każdy tłumik i wrócę do oryginalnego rozwiązania i dźwięku a`la Simsonek.Przekonałem się że Japońców trudno "chałupniczo" jest poprawić - jak zmieniać to na coś firmowego, testowanego, obliczonego, sprawdzonego..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Soft, ja mam podobnie nawiercone tłumiki i to wiertłem 12mm.Mam taki sam termometr i nie zauważyłem zmiany. przy normalnej jeżdzie przed i po 80C.O V max nie wypowiadam się, bo nie sprawdzałem. Zdecydowanie korzystna zmiana dźwięku.Info dla balcer2 - nawiercając tylną ścinkę tłumika przechodzisz przez trzy przegrody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Nie mam pojęcia dlaczego przy 4 otworach w tłumiku - czyli razem 8 otworach mam taki skok temperatury. Moje rozwiązanie jest o tyle dobre że mogę sobie wkręcać i wykręcać śruby imbusowe i kontrolować głośność (no i tą nieszczęsną temperaturę) A może chodzi o ustawienie gażników? Ja mam inaczej ustawione ? Inna ilość paliwa .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer2 Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Dzięki bardzo za rady w sobotę zaryzykuję rozwiercenie myślę że niczego nie uszkodzędo zobaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 w sobotę zaryzykuję rozwiercenie Mogą Ci nieznacznie podnieść się wolne obroty.To skorygujesz jednym pokrętłem przy gażniku, które jest łatwo dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.