Skocz do zawartości

Kawasaki KLR650


Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...

Witam Kolegę Przedmówcę.

 

Znalazłem posta w którym Kolega szuka manuala-serwisówki do KLR650 - również by mi sie przydał. Czy już są znane źródła gdzie można zdobyć te materiały ?

 

 

Mam też inne pytanie . Mam wątpliwości czy mój KLR trzyma parametry (osiagi) tzn. jak do tej pory nikomu nie udało się poderwać go na koło, nie wydaje się byc chetny do szybkiej jazdy. Owszem przyspiesza , kręci kołem, jedzie, nie dławi sie ale nie ma tego skoku do przodu. Jak to jest w Kolegi sprzętem ?

Rozmawiałem z doświadczonym mechanikiem i wyraził obawę czy przypadkiem ktoś podczas ostatniego remontu silnika nie poprzestawiał poprawnych nastawów co może być powodem aktualnej sytuacji. Co do pracy silnika to jest cicha, nic nie dzwoni, pracuje równo, brakuje tylko momentu obrotowego - nie wkręca się dynamicznie a to przeciez 650cc i ponad 45KM (2001r) . Czy KLR650 tak ma czy coś nie tak z moim silnikiem ?

 

Z góry dziekuję za podzielenie sie odczuciami.

 

Garrbus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam już manuale w języku niemieckim do Kawasaki KLR 600,mogę podesłać na meila jak trzeba.

Posiadam też schemat instalacji elektrycznej i specyfikacje KLR 650.

Piszcie mogę wysłać na meila;)

 

Witam Kolegę Przedmówcę.

 

Znalazłem posta w którym Kolega szuka manuala-serwisówki do KLR650 - również by mi sie przydał. Czy już są znane źródła gdzie można zdobyć te materiały ?

Mam też inne pytanie . Mam wątpliwości czy mój KLR trzyma parametry (osiagi) tzn. jak do tej pory nikomu nie udało się poderwać go na koło, nie wydaje się byc chetny do szybkiej jazdy. Owszem przyspiesza , kręci kołem, jedzie, nie dławi sie ale nie ma tego skoku do przodu. Jak to jest w Kolegi sprzętem ?

Rozmawiałem z doświadczonym mechanikiem i wyraził obawę czy przypadkiem ktoś podczas ostatniego remontu silnika nie poprzestawiał poprawnych nastawów co może być powodem aktualnej sytuacji. Co do pracy silnika to jest cicha, nic nie dzwoni, pracuje równo, brakuje tylko momentu obrotowego - nie wkręca się dynamicznie a to przeciez 650cc i ponad 45KM (2001r) . Czy KLR650 tak ma czy coś nie tak z moim silnikiem ?

 

Z góry dziekuję za podzielenie sie odczuciami.

 

Garrbus

 

 

Zębatki u mnie z przodu 30-31 zębów ,z tyłu 43 .Mogłem się pomylic o jednego ząbka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wydaje mi się ze kolega z deczka się pomylil - 30 zebow z przodu ???? moj motor ma 15 przod , tyl 44. z przodu 30 to jakis kolos. u mnie 30 zebow nie weszlo by. Pisze czysto hobbystycznie nie po to by na mus wykazac ze sie kolega pomylil , ale mnie to zaciekawilo.

 

 

:icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

 

 

Mam już manuale w języku niemieckim do Kawasaki KLR 600,mogę podesłać na meila jak trzeba.

Posiadam też schemat instalacji elektrycznej i specyfikacje KLR 650.

Piszcie mogę wysłać na meila;)

Zębatki u mnie z przodu 30-31 zębów ,z tyłu 43 .Mogłem się pomylic o jednego ząbka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...