sewko Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Mam Kawasaki KLR 650, 1999 rok.Poszukuje serwisówki do tego modelu ,jakieś dane, np.jak naciągać łańcuch itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garrbus Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Witam Kolegę Przedmówcę. Znalazłem posta w którym Kolega szuka manuala-serwisówki do KLR650 - również by mi sie przydał. Czy już są znane źródła gdzie można zdobyć te materiały ? Mam też inne pytanie . Mam wątpliwości czy mój KLR trzyma parametry (osiagi) tzn. jak do tej pory nikomu nie udało się poderwać go na koło, nie wydaje się byc chetny do szybkiej jazdy. Owszem przyspiesza , kręci kołem, jedzie, nie dławi sie ale nie ma tego skoku do przodu. Jak to jest w Kolegi sprzętem ? Rozmawiałem z doświadczonym mechanikiem i wyraził obawę czy przypadkiem ktoś podczas ostatniego remontu silnika nie poprzestawiał poprawnych nastawów co może być powodem aktualnej sytuacji. Co do pracy silnika to jest cicha, nic nie dzwoni, pracuje równo, brakuje tylko momentu obrotowego - nie wkręca się dynamicznie a to przeciez 650cc i ponad 45KM (2001r) . Czy KLR650 tak ma czy coś nie tak z moim silnikiem ? Z góry dziekuję za podzielenie sie odczuciami. Garrbus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewko Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Mam już manuale w języku niemieckim do Kawasaki KLR 600,mogę podesłać na meila jak trzeba.Posiadam też schemat instalacji elektrycznej i specyfikacje KLR 650.Piszcie mogę wysłać na meila;) Witam Kolegę Przedmówcę. Znalazłem posta w którym Kolega szuka manuala-serwisówki do KLR650 - również by mi sie przydał. Czy już są znane źródła gdzie można zdobyć te materiały ?Mam też inne pytanie . Mam wątpliwości czy mój KLR trzyma parametry (osiagi) tzn. jak do tej pory nikomu nie udało się poderwać go na koło, nie wydaje się byc chetny do szybkiej jazdy. Owszem przyspiesza , kręci kołem, jedzie, nie dławi sie ale nie ma tego skoku do przodu. Jak to jest w Kolegi sprzętem ? Rozmawiałem z doświadczonym mechanikiem i wyraził obawę czy przypadkiem ktoś podczas ostatniego remontu silnika nie poprzestawiał poprawnych nastawów co może być powodem aktualnej sytuacji. Co do pracy silnika to jest cicha, nic nie dzwoni, pracuje równo, brakuje tylko momentu obrotowego - nie wkręca się dynamicznie a to przeciez 650cc i ponad 45KM (2001r) . Czy KLR650 tak ma czy coś nie tak z moim silnikiem ? Z góry dziekuję za podzielenie sie odczuciami. Garrbus Zębatki u mnie z przodu 30-31 zębów ,z tyłu 43 .Mogłem się pomylic o jednego ząbka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garrbus Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 WitamWydaje mi się ze kolega z deczka się pomylil - 30 zebow z przodu ???? moj motor ma 15 przod , tyl 44. z przodu 30 to jakis kolos. u mnie 30 zebow nie weszlo by. Pisze czysto hobbystycznie nie po to by na mus wykazac ze sie kolega pomylil , ale mnie to zaciekawilo. :icon_mrgreen: Pozdrawiam Mam już manuale w języku niemieckim do Kawasaki KLR 600,mogę podesłać na meila jak trzeba.Posiadam też schemat instalacji elektrycznej i specyfikacje KLR 650.Piszcie mogę wysłać na meila;)Zębatki u mnie z przodu 30-31 zębów ,z tyłu 43 .Mogłem się pomylic o jednego ząbka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Mam serwisowke po angielksu do KLR 600 i 650. Jak cos to pisac na prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.