Czarny Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 WitamWłaśnie zastanawiam się nad zakupem takie autko, ktoś może ma i cos może powiedzieć, albo może ktoś cos wie o tym silniku, o tym modelu - wady, zalety, co pada, spalanie itp POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 ja mam 98, więc przed liftem, ale technicznie to prawie to samo.przejechane przeze mnie 70 tkm, w sumie 170 tkmRefleksje:autko wybrane nieprzypadkowo - wcześniej jeździłem almerą i genialnie!absolutnie najlepsze auta w mojej historii.+ niewiele pali, generlanie bezwaryjne, chociaz cudów nie ma - jeździ, to się i zawinąć do warsztatu trzeba.+ wygodne - dynamika bez rewelacji, ale jak się przyzwyczaisz do turbiny, to powyżej 120 zaczyna się top relatywnie dobrze zachowywać- padają wahacze - ja wymieniałe już obydwa. Ale koszt do przeżycia - z robotą 1 strona jakieś 300 - 350 pln.A jakbyś chciał więcej szczegółów, to chętniepzdr,Ja.PSDobry wybór :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 A niemiałeś problemów z kontrolkami np. ABS że się zaświeciła lub tym podobne ? Bo w szczególności to mi chodzi co się psuje. Bo że to muł jest to ja wiem ale z drugiej strony w sumie ekonomiczny silnik, a jak jest ze spalaniem ? Ogólnie jeszcze się zastanawiam nad Rover-em 45. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 nie, żadnych problemów z kontrolkami. Raz komp przestawił mi silnik w tryb awaryjny, bo padł przewód od jakiegkoś czujnika. Reset na kompie serwisowym i grało. Co do roverów - jeżeli chodzi o jakość - joponiec to jednak japoniec, ja się jeszcze nie naciąłem... Roverów nie znam. Co do szczegółów - o wachaczach było, przewód do kompa i czujnik położenia wału korbowego, poza tym klocki, tarcze, przewody hamulcowe (właśnie stoi na warsztacie, a ja moknę na moto:-), poza tym olej, paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 A orientujesz się może ile kosztuje podłączenie kompa do wykasowania błędów ? Bo wiem że w Roverze kosztuje 250zł ale to ma gratisowo :icon_twisted: A co się działo z przewodami hamulcowymi ? POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ja wszystko robię w Białymstoku. Nie mieszkam tam od paru lat, ale dobry mechanik to jak skarb, a tam takiego mam. I tam też resetował komputer w Nissanie. Koszt, to z tego co pamiętam około 100-150 pln. Robiąto też w stacjach Boscha i podobnie wyszło.A przewody - pojaiwiły się drobne pękinięcia na powłoce zewnętrznej. Można z tym jeździć, ale koszt jednego to jakies 50 pln, więc przy klockach i raczej tarczach, kiedy wszytsko jest na wierzchu, można zrobić. Jednak 9 lat i 170tkm. A ABS trochę tłucze ciśnieniem...Ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 OK dzięki za odpowiedź. Myślę że już wszystkiego się już dowiedziałem od Ciebie. Jeśli jeszcze ktoś by miał jakieś opinie na temat tego samochodu proszę pisać. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.