sirkain Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam pilnie poszukuję informacji na temat ciśnienia sprężania w ns1 80ccm 96r 2t chłodzony cieczą , oraz informacji pomocnych w diagnozie. Mianowicie po zalaniu strasznego paliwa syf+woda poddałem gaźnik do całkowitego czyszczenia gdyż motor zgasł i już sie nie obudził. Do tego zauważyłem (jak pech to pech) że padł wskaźnik temp. silnika. I teraz nie wiem czy zatarłem gratis silnik czy gaźnik jest już do chszanu bo przy czyszczeniu zauważyłem straszne wytarcia na przepustnicy gaźnika, Wcześniej chodził elegancko, teraz ani nie moge doregulować obrotów tzn maks 800obr i czasami gaśnie na jałowym, a do tego jak go wziąłem na jazde testową(po czyszczeniu gaźnika) to pomijając walkę z jalowymi obrotami to ma ogromneproblemy z mocą wcześniej szedł świetnie 12tys to spokojnie sie wkręcał, teraz to ledwo ledwo 8tys i muli. do tego coś na postoju pluje delikatnie albo przepalonym olejem albo niespalonym apliwem. Gaźnikiem nie da rady doregulować na postoju ani nawet położeniem iglicy - na wys obrotach. (poziomem paliwa w komoże sie nie da sie regulować bo gaźnik ma nieregulowalny patent - plastikowy dżinks na pływaku) o standardowych śrubach do regulacji nie wspominam bo to oczywiste. Świece zmieniłem i dalej bez zmian. Filtr pow. bez modyfikacji, jednym słowem jak dawniej tylko czysty gaźnik. Chetnie zapoznam się z waszymi podpowiedziami i poszukuję danych co do spreżania cylindra bo bede miał manometr i zmierze na dniach i moze to by żuciło jakieś światło na problem. Ps chetnie kupię gaxnik dellorto do ns1 21mm (metrakit) lub inny DOBRY i niezajechany, pasujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Stopieni sprężania w tym silniku to 13:1. jeśli nie można nic ustawić to tak jak pisałeś wymień gażnik albo co gorsza przez to paliwo zrąbała sie góra silnika ale to dopiero sie okaże jak zmierzysz kompresje... Jeśli chcesz gażnik tuningowy to był gazniki pasujące ma miejsce seryjnego (wygląd identyczny) tylko miały 23mm ja taki miałem magneto w swojej ns1 też ma. Jest tylko jeden problem są raczej niedostepne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Oddaj do mechanika do regulacji :biggrin: Sam to raczej nie wyregulujesz... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Stopieni sprężania w tym silniku to 13:1. jeśli nie można nic ustawić to tak jak pisałeś wymień gażnik albo co gorsza przez to paliwo zrąbała sie góra silnika ale to dopiero sie okaże jak zmierzysz kompresje... Jeśli chcesz gażnik tuningowy to był gazniki pasujące ma miejsce seryjnego (wygląd identyczny) tylko miały 23mm ja taki miałem magneto w swojej ns1 też ma. Jest tylko jeden problem są raczej niedostepne. Pozdrawiam On sie nie pytal o stopien sprezania tylko o cisnienie sprezania... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Stopieni sprężania w tym silniku to 13:1. Chodzi o ciśnienie sprężania :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) Chodzi o ciśnienie sprężania :) Pozdrawiam Sory za pomyłke i za wprowadzenie w błąd ale najlepszym sie zdaza.A to jest tak ja powinno byc: Ciśnienie sprężania (bar):13 Pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 co do gaźnika tuningowego to ja mam dellorto 24mm, poprzedni własciciel sprowadzil z niemiec tuningowy gaźnik do NS-1, podobno są tez 26mm do NS-1 ale wtedy to juz żre ostroo paliwa... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz dtr91 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 po pierwsze paliwo sie nie misza z woda ale jezeli wlales jakis szajs to moze sie zatkac tylko dysza jak zostalo wyczyszczone to musi chodzi chyab ze padlo cos innego albo chyba ze ktos rozkrecajac gaznik nie ma pojecia i go rozregulowal ale to 15 min regulacji i chodzi dalej. jezeli chodzi o silnik napewno nie jest zatarty bo niby jak mial by sie zatrzec jezeli dostaje olej z dozownika i jezeli go nie przegrzales to musi chodzic. no i jezeli kopniesz kopka a silnik sie kreci tlok chodzi to na ban nie jets zatarty bo by nawet tlok nie drgnol. zobacz jeszcze raz czy z gaznikim wszystko ok bo mozliwe ze problem z paliwem a jezeli nie to zostaje Ci elektryka co moim zdaniem w silniku jest najgorsze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.