janciownik Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam, wlasnie przyszly tescio zakupil takie autko, ktos moze ma i cos moze powiedziec, albo moze ktos cos wie o tych silnikach, i wogole o tym modelu - wady, zalety, co pada, itd itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 nie wiem czy w 2.2 tez leci elektronika pompy , ale w 2.0 w 90% aut leci sterownik pompy wtryskowej koszta naprawy ok 3.000+ zl , znajomy to niestety przerabial. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Jak zostało wcześniej wspomniane to samo co w 2.0 czyli najbardziej nieszczęśliwa pompa Boscha VP44 i zacierające się elektrozawory w pompie które w konsekwencji doprowadzają do uszkodzenia sterownika pompy.Fatalnie rozwiązany system zamocowania wtryskiwaczy i wyprowadzenie z nich przelewów na dodatek całe to ustrojstwo podłączone do zasilania pompy zamiast iść prosto do baku (cały ten ustrój często powoduje problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju-zapowietrzanie pompy).Reszta to jakieś drobiazgi często związane z elektroniką-to przepływomierz to ABS to EGR do czyszczenia.Niby nic wielkiego tak jak przy innych markach ale Opel zdecydowanie częściej gości w warsztacie.Jeszcze jeden argument przeciw-ten silnik jest mniej popularny niż 2,0 DTI i jest większy problem z częściami również ich ceny czasami powalają na kolana.Jeśli koniecznie ma być diesel lepiej pójść w coś z VW nawet jeśli to ma być starszy rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 cholera ... no to sie tesciu nie ucieszy, choc on malo robi kilometrow - maks 10 tys rocznie to moze mu troche posluzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 znajomy kupil opelka ( ponad 100 tysm km na zegarku - raczej orginalny przebieg) i po miesiacu poszedl sterownik , co sie okazalo nie byla to pierwsza wymiana sterownika w tym aucie... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.