jareckiz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam, Panowie mam problem ze skuterkiem m-ki Piaggio Vespa model ET2. Silnik 2 takt z wtryskiem. Problem polega na tym że: skuter jest własnościa mojego bratanka, skuter został przywieziony z Austrii, był lekko uszkodzony po kolizji. Brakowało oryginalnego kluczyka a właściwie jego części która odblokowywuje immobilaizer. Ponieważ był problem z uruchomieniem skuterka zakupiliśmy w serwisie oryginalny kmpletny immoibilaizer do tego modelu wraz z kluczykiem. Po zamontowaniu poza serwisem immobilaizera- ze względu na rosnące koszty tej usługi. Silnik dał sie uruchomić jednak pracował tylko na wolnych obrotach nie mozna było go wprowadzić na wyższe obroty, bo gasł. Po kilku takich próbach całkowicie nie mozna go uruchomić. Pytanie: co sie stało? czy coś sie zablokowało?Czy da się to zresetować i jak to zrobić dodaje że silnik posiada zamontowany komputer sterujący praca silnikiem oraz nowy akumulator. Czy nalezy wgrac jakieś oprogramowanie? No krótko co robić aby to chodziło? Może to nie sprawa immobilaizera lecz ponownej regulacji silnika? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 1 pytanie: daleko masz do serwisu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 1 pytanie: daleko masz do serwisu??? Dziekuje Kacperku, twoja rada jest bezcenna. Jak wakacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 pytam sie na serio bo jak ja bylem w serwisie to mi powiedzieli co mw. jest w moim motops: a wakacje spoko :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Jak masz skuter z wtryskiem i imobilajzerem, sondą Lambda itp... To lepiej się za to nie zabieraj jak nie jesteś fachowcem, ba bardzo łatwo coś uszkodzić a wydatek bedzie dużo większy. Musisz poszukac kogoś kto dobrze się na tym zna, no albo servis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.