merida125 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 faktycznie jesli chodzi o wzrost,ulozenie nog to gs jest na mnie troche za maly-mam 183cm :] przy dluzszej jezdzie strasznie meczy gorna czesc kregoslupa...poza tym jak dla mnie lepiej sie jezdzi na motocyklach z prosta kierownica,a starsze gs-y maja w orginale łamaną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Czy jest jakaś znacząca różnica między 500-kami (ER-5, GS) a XJ600 w komforcie jazdy na dłuższych dystansach, szczególnie dla wysokiej długokopytnej osoby (188cm)?Bo niestety, na ER-5 dłuższa trasa to nie jest przyjemność. Dla kolan w szczególności, no o zadzie już nie wspominam ... nie jeździłem ER-5, ale wiem, że XJ-tką przy 187 wzrostu przebiegi rzędu 250 km nie są problemem (co tyle zatrzymuję sie dla tankowania :icon_mrgreen: ) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) mam GS 500E z rzadko spotykanym mocowaniem kierownicy na przednich amorach nad półką :icon_question: ma ona taki plus, że mam pełną regulację ustawienia kąta kierownicy - obecnie ustawiona w optymalnej dla mnie pozycji - prawie jak prosta i dzięki temu jazda staje się wygodniejsza i można łatwo ją dostosować do swoich parametrów :icon_mrgreen: co do głównego wątku zmiany na Diversion to radziłbym uzbierać trochę kasy jeszcze i poczekać na następny sezon na np. Bandita bo wg mnie zmiana na XJ nie da Ci dużo i po chwili będziesz zmieniał znowu na następny :cool: Edytowane 26 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 [...]mogę powiedzieć tylko to co wyżej, czyli że silnikowo różnica jest zauważalnano i zależy jeszcze co rozumiesz pod pojęciem dłuższej trasy[...]Dłuższa trasa w moim mniemaniu to całodniowa wycieczka na dystansie 350-400km tam-i-z-powrotem. @ merida125:A nie myślałeś nad jakimś szosowym enduro typu XF 650 albo Transalp? Tylko ciekawe jak tutaj z kosztami eksploatacji, które akurat w przypadku "500" są na bardzo zadowalającym poziomie i chciałoby się je na tym poziomie utrzymać. IMO poczekaj, "przemęcz" się do końca sezonu na GS, dozbierasz na coś konkretniejszego co ci starczy na dłużej. A tak, w połowie sezonu kupisz motocykl, który okaże się, że za pół roku znowu będziesz chciał opchnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merida125 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 turystyne enduro to jest opcja...ale tak z przedzialu pienieznego to xt600 jest calkiem calkiem.mysle o trasach takk 400-600km,gdzies moze po kraju,slowacja,wegry,ale chce tez sie utrzymac z innymi na trasie,a reszta "paczki" to jezdzi raczej na motocyklach powyzej 60KM w gore.tak ze predkosc na trasie nie moze byc raczej mniejsza jak 110-120km/h,a nie rzadko trzeba cos jeszcze wyprzedzic :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 to fakt xj ma miekka zawieszke i rama potrafi trochu pływac duzo zalezy od kasy bo jak nie masz to xj jest doskonałym wyjściem a jak masz koło 10 tys to wybór jest ogromy fazer, bandit, gsx jajo, zzr 600 i dalej wszystko powyzej 75 koni a 100 to już robi robote no i rocznik juz nawet koło milenijnego wyrwiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.