Skocz do zawartości

czy to ma sens??


Rekomendowane odpowiedzi

faktycznie jesli chodzi o wzrost,ulozenie nog to gs jest na mnie troche za maly-mam 183cm :] przy dluzszej jezdzie strasznie meczy gorna czesc kregoslupa...poza tym jak dla mnie lepiej sie jezdzi na motocyklach z prosta kierownica,a starsze gs-y maja w orginale łamaną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś znacząca różnica między 500-kami (ER-5, GS) a XJ600 w komforcie jazdy na dłuższych dystansach, szczególnie dla wysokiej długokopytnej osoby (188cm)?

Bo niestety, na ER-5 dłuższa trasa to nie jest przyjemność. Dla kolan w szczególności, no o zadzie już nie wspominam

 

... nie jeździłem ER-5, ale wiem, że XJ-tką przy 187 wzrostu przebiegi rzędu 250 km nie są problemem (co tyle zatrzymuję sie dla tankowania :icon_mrgreen: ) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam GS 500E z rzadko spotykanym mocowaniem kierownicy na przednich amorach nad półką :icon_question: ma ona taki plus, że mam pełną regulację ustawienia kąta kierownicy - obecnie ustawiona w optymalnej dla mnie pozycji - prawie jak prosta i dzięki temu jazda staje się wygodniejsza i można łatwo ją dostosować do swoich parametrów :icon_mrgreen:

 

co do głównego wątku zmiany na Diversion to radziłbym uzbierać trochę kasy jeszcze i poczekać na następny sezon na np. Bandita bo wg mnie zmiana na XJ nie da Ci dużo i po chwili będziesz zmieniał znowu na następny :cool:

Edytowane przez Pablo-Kamikaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

mogę powiedzieć tylko to co wyżej, czyli że silnikowo różnica jest zauważalna

no i zależy jeszcze co rozumiesz pod pojęciem dłuższej trasy

[...]

Dłuższa trasa w moim mniemaniu to całodniowa wycieczka na dystansie 350-400km tam-i-z-powrotem.

 

@ merida125:

A nie myślałeś nad jakimś szosowym enduro typu XF 650 albo Transalp? Tylko ciekawe jak tutaj z kosztami eksploatacji, które akurat w przypadku "500" są na bardzo zadowalającym poziomie i chciałoby się je na tym poziomie utrzymać.

 

IMO poczekaj, "przemęcz" się do końca sezonu na GS, dozbierasz na coś konkretniejszego co ci starczy na dłużej. A tak, w połowie sezonu kupisz motocykl, który okaże się, że za pół roku znowu będziesz chciał opchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turystyne enduro to jest opcja...ale tak z przedzialu pienieznego to xt600 jest calkiem calkiem.mysle o trasach takk 400-600km,gdzies moze po kraju,slowacja,wegry,ale chce tez sie utrzymac z innymi na trasie,a reszta "paczki" to jezdzi raczej na motocyklach powyzej 60KM w gore.tak ze predkosc na trasie nie moze byc raczej mniejsza jak 110-120km/h,a nie rzadko trzeba cos jeszcze wyprzedzic :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt xj ma miekka zawieszke i rama potrafi trochu pływac duzo zalezy od kasy bo jak nie masz to xj jest doskonałym wyjściem a jak masz koło 10 tys to wybór jest ogromy fazer, bandit, gsx jajo, zzr 600 i dalej wszystko powyzej 75 koni a 100 to już robi robote no i rocznik juz nawet koło milenijnego wyrwiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...