Skocz do zawartości

Problem z DT 125 ! Pomozcie ! :(


rybex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc !

 

Mam takie pytanko .... kupilem niedawno DT 125 z 1990 r z silnikiem z 2004 smile.gif niby ... napewno wiem ze to nowy silnik ;P ale czy dokladnie 2004 to nie jestem pewien .... I mam maly problem ... chce zrobic swiatla i podlaczam wszystkie kable odpalam looz chodzi chodzi przygazuje i pali zarowki icon_sad.gif miernikiem prady wyskakuja az do 30 woltow ;/ nie wiem co jest ... pokaze Wam tutaj zdjecia bo przetwornica robi tylko prad do akumulatora tz tam nie skacze nic powyzej 14 woltow ... a np na zarowkach wyskakuje az do 30 icon_sad.gif

 

o to linki

 

http://tinypic.com/view.php?pic=67ywkxy

http://tinypic.com/view.php?pic=4vdulua

http://tinypic.com/view.php?pic=6g1493o

 

ej no prosze Was pomocy !! :icon_mrgreen: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem regulator napiecia jest do dupy. Sproboj na jakims innym lub dokonaj na nim pomiarow.

Sam mam problem taki u siebie, gdy sciagne aku (instalka 6v) (sciagam go dlatego, bo zco jaikis czas wylewa mi sie caly elektrolit z niego) pali mi sie z przodu zarowka . Tyl 6v przod 6v. Czy to napewno regulator ? Gdy aku podpiety, nie ma zadnego problemu.... pobiera on nadmiar pradu moim zdaniem i zapobiega paleniu zarowek.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem regulator napiecia jest do dupy.

ale regulator prad dobrze reguluje na akumulator ... tz ladowanie nie przekracza 14 voltow .... tylko wlasnie tak jakby zostal ominiety i on reguluje tylko jedno napiecie ...a prad do swiatel idzie prosto z pradnicy :icon_mrgreen: i daje masakrytyczne bo az 25 woltow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litrus regulator napięcia reguluje na pięcie tylko na instalacji podpiętej do akumulatora. Też tak miałem kiedyś że mi paliło żarówki po wyciągnięciu akumulatora, i się okazało że były kabelki źle podpięte. Zamiast obydwa kabelki z regulatora podpięty był jeden z regulatora a drugi z czego innego i po wyciągnięciu akumulatora dokładnie tak jak napisałeś nie pobierał on nadmiaru prądu i mi paliło żarówki które były do do tej instalacji podpięte.

Rybex popatrz sobie na kabelki właśnie czy obydwa idą z cewki na żarówkę. Bo na światła jest osobny obwód, nie idzie przez stablizator tylko od razu na przełącznik i do żarówki. Popatrz czy nie masz gdzieś zwarcia do ramy czy silnika bo to może powodować zmianę że różnica potencjałów na żarówce jest nie 12V tylko więcej. I popatrz jeszcze na cewki, jak masz możliwość to zdejmij magneto i zobacz od której cewki biegną kable na światła, i zobacz czy przypadkiem nie jest na zbocznikowana (nie wychodzą z niej trzy kabelki ) bo możliwe że ktoś sobie pomylił i źle podpiął cewkę do instalacji.

 

A to że ci pokazuje 30V to jest normalne że jak nie ma odbiornika w obwodzie to napięcie wzrasta.

Spróbuj jak coś pobawić się że wepnij dwie żarówki równolegle. To na pewno ci się nie spali i pomierz sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...