rybex Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Czesc ! Mam takie pytanko .... kupilem niedawno DT 125 z 1990 r z silnikiem z 2004 smile.gif niby ... napewno wiem ze to nowy silnik ;P ale czy dokladnie 2004 to nie jestem pewien .... I mam maly problem ... chce zrobic swiatla i podlaczam wszystkie kable odpalam looz chodzi chodzi przygazuje i pali zarowki icon_sad.gif miernikiem prady wyskakuja az do 30 woltow ;/ nie wiem co jest ... pokaze Wam tutaj zdjecia bo przetwornica robi tylko prad do akumulatora tz tam nie skacze nic powyzej 14 woltow ... a np na zarowkach wyskakuje az do 30 icon_sad.gif o to linki http://tinypic.com/view.php?pic=67ywkxyhttp://tinypic.com/view.php?pic=4vduluahttp://tinypic.com/view.php?pic=6g1493o ej no prosze Was pomocy !! :icon_mrgreen: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 moim zdaniem regulator napiecia jest do dupy. Sproboj na jakims innym lub dokonaj na nim pomiarow.Sam mam problem taki u siebie, gdy sciagne aku (instalka 6v) (sciagam go dlatego, bo zco jaikis czas wylewa mi sie caly elektrolit z niego) pali mi sie z przodu zarowka . Tyl 6v przod 6v. Czy to napewno regulator ? Gdy aku podpiety, nie ma zadnego problemu.... pobiera on nadmiar pradu moim zdaniem i zapobiega paleniu zarowek.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 moim zdaniem regulator napiecia jest do dupy. ale regulator prad dobrze reguluje na akumulator ... tz ladowanie nie przekracza 14 voltow .... tylko wlasnie tak jakby zostal ominiety i on reguluje tylko jedno napiecie ...a prad do swiatel idzie prosto z pradnicy :icon_mrgreen: i daje masakrytyczne bo az 25 woltow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Litrus regulator napięcia reguluje na pięcie tylko na instalacji podpiętej do akumulatora. Też tak miałem kiedyś że mi paliło żarówki po wyciągnięciu akumulatora, i się okazało że były kabelki źle podpięte. Zamiast obydwa kabelki z regulatora podpięty był jeden z regulatora a drugi z czego innego i po wyciągnięciu akumulatora dokładnie tak jak napisałeś nie pobierał on nadmiaru prądu i mi paliło żarówki które były do do tej instalacji podpięte. Rybex popatrz sobie na kabelki właśnie czy obydwa idą z cewki na żarówkę. Bo na światła jest osobny obwód, nie idzie przez stablizator tylko od razu na przełącznik i do żarówki. Popatrz czy nie masz gdzieś zwarcia do ramy czy silnika bo to może powodować zmianę że różnica potencjałów na żarówce jest nie 12V tylko więcej. I popatrz jeszcze na cewki, jak masz możliwość to zdejmij magneto i zobacz od której cewki biegną kable na światła, i zobacz czy przypadkiem nie jest na zbocznikowana (nie wychodzą z niej trzy kabelki ) bo możliwe że ktoś sobie pomylił i źle podpiął cewkę do instalacji. A to że ci pokazuje 30V to jest normalne że jak nie ma odbiornika w obwodzie to napięcie wzrasta. Spróbuj jak coś pobawić się że wepnij dwie żarówki równolegle. To na pewno ci się nie spali i pomierz sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabamix Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 moim zdaniem regulator napiecia jest do dupy. LITRUS ma racje, zarowki przy wiekszych obrotach doztaja za duzy prad i po prostu pala sie. Nowy regulator jest dosc kosztowny. wiec na twoim miejscu poszukal bym uzywanego. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.