Marlew Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 Przy okazji informacja dla wszystkich chcących zainwestować poważnie w moto.Muszę zrobić kapitalkę w DRe Bigu (zatarty tłok) - zadzwoniłem do 3 autoryzowanych serwisów w Polsce (wawa. poznań, wrocław) ceny za komplet tłok+pierścienie bez sworznia od 1450 do 1600 pln (zgroza!!!), po czym zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu pod Hannoverem i szok - ok. 800 pln również za oryginalny produkt.NIE KUPUJCIE W POLSCE - może wtedy co niektórzy zmądrzeją ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 Damianjak chcesz to Ci pokażę co zobaczyłem w rozebranym silniku Biga - Zaznaczam że nie mam ŻADNYCH PRETENSJI do Trzykawki - to historia z wcześniejszych czasów.- mocne ślady zatarcia na tłoku i cylindrze- porysowane panewki i wałek rozrządu (rysy jak cholera)- wałek pośredni skrzyni do wymiany - powierzchnia tak zniszczona że szok- większość łożysk w skrzyni do wymiany - były powkładane polskie bez ładu/składu i się porozlatywały!!! - resztki koszy i kulki leżały w misce- koło zębate I i II biegu do wymiany - od stawania na gumę - powyłamywane kły i poniszczona powierzchnia zębów To tak na szybko :cry: jak się zastanowię to coś jeszcze znajdę Frycowe zapłaciłem już drugi raz - następny będzie nowy! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 14 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2003 W takim przypadku najtaniej wyjdzie kupić używany silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.