Skocz do zawartości

Wymiana pierścieni


Jagdtiger
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji informacja dla wszystkich chcących zainwestować poważnie w moto.

Muszę zrobić kapitalkę w DRe Bigu (zatarty tłok) - zadzwoniłem do 3 autoryzowanych serwisów w Polsce (wawa. poznań, wrocław) ceny za komplet tłok+pierścienie bez sworznia od 1450 do 1600 pln (zgroza!!!), po czym zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu pod Hannoverem i szok - ok. 800 pln również za oryginalny produkt.

NIE KUPUJCIE W POLSCE - może wtedy co niektórzy zmądrzeją !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian

jak chcesz to Ci pokażę co zobaczyłem w rozebranym silniku Biga - Zaznaczam że nie mam ŻADNYCH PRETENSJI do Trzykawki - to historia z wcześniejszych czasów.

- mocne ślady zatarcia na tłoku i cylindrze

- porysowane panewki i wałek rozrządu (rysy jak cholera)

- wałek pośredni skrzyni do wymiany - powierzchnia tak zniszczona że szok

- większość łożysk w skrzyni do wymiany - były powkładane polskie bez ładu/składu i się porozlatywały!!! - resztki koszy i kulki leżały w misce

- koło zębate I i II biegu do wymiany - od stawania na gumę - powyłamywane kły i poniszczona powierzchnia zębów

 

To tak na szybko :cry: jak się zastanowię to coś jeszcze znajdę

 

Frycowe zapłaciłem już drugi raz - następny będzie nowy!

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...