kuba1989 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 No to tak zapalam motor, pali za pierwszym, jadem do końca mojej ulicy i spowrotem ok 500m aby wiechać na moje podwórko musze zachamować i zredukować zatrzymuje się, motor jest na biegu, trzymam sprzęgło daje na cały gaz motor muli i ledwo pyrka gdy wrzuce luz po po chwili na całym gazie wejdzie na najwyrzsze obroty mozna wrzucic jedynke i jechać normalnie do tąd aż znowu się niezachamuje bo wtedy straci obroty a gdy już zgaśnie niemożna go odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 zły poziom paliwa w komorze pływakowej, włączone ssanie, albo zacieranie cylindra. Przegrzewanie można wykluczyć bo to suszarka.Czy nie zapomniałeś nalać oleju do mieszanki?? leje sie w stosunku 1:50(1 jednosta oleju na 50 jenostek benzyny, czyli złóżmy 20ml oleju na 1L wachy).zmierz kompresje manometrem, metoda na palec w tym przypaku nic nieda, bo w ten sposób da się tylko wykryć brak kompresji a nie to że jest za mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1989 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Dziś wróciłem do simsona. Zdjąłem cylinder przy odkręcaniu śróbki były bardzo słado dokręcone widocznie się poluzowały pamiętam że dość mocno je dokręcałem. Gdy odkręciłem dolna uszczelka cylindra, jest czarna od oleju na cylinderze po zdjęciu uszczelki są krople oleju czy cylinder może się przez to grzać że był słabo dokręcony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.