AssassiN Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 witamjestem tu nowy i nie bardzo widziałem odpowiedniego tematu na takie zapytanie,no ale juz zapytam, najwyzej admini usuną Szykuje sie od jakiegos czasu do kupna motocykla, nie jezdziłem od paru lat, a ostatnie na czym skonczyłem to ts 350 i nieco zabaw z yz 125teraz mysle o: KLR pow 125, dr 350 badz nieco bardziej szosowo kle 500 lub (ale to wiekszy nieco) XT 600, ale tak na dobra sprawe nie wiem czy raczej szukac czegos sposrod hond, czy suzuki czy kawasaki???? stad moje pytanie, co byscie poradzili, biorac pod uwage to ze potrzebuje motocykl do zabawy ale nie TYLKO po lesie (czasami asfalt), co jest najmnije awaryjne, najtansze czesci. Dodam ze enduro 125 to jak dal mnie za malo (szybko sie "znudzi") zas typowy cross odpada ze wzgeldu na "przeznaczenie".noi do zagospodarowania sa nie wielkie srodki -do 5000 (bo jeszcze trezba sie "ubrac") dzieki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 (edytowane) mysle ze jak poszukac to cos z 600 bo DR 350 nie kupisz za 5 tys tak zeby to polatalo , KLE to typowa wysoka szosowka raczej odpada w teren. Firma - to juz zalezy od stanu - najlepiej bylo by XR ,XL - lekkie i trwale ale dosc drogie a co za tym idzie kupisz ponad 20 letnie moto. Sam uzywam KLR 650 ale to kawal kobyly i lepiej w terenie sprawdza sie KLR 600 mozna dostac w ladnym stanie za maly pieniadz , jego minus to nieco skomplikowana budowa i moto niecierpi niedbalstwa , ale zato bardzo nowoczesna budowa i mozna go krecic wysoko co w singlach raczej sie nie spotyka . XT - dosc trwale i proste silniki ale najslabsze. Dr- ki mniej wiecej to samo co KLR, prostsza budowa ale stare modele nie naleza do trwalych lubi padac skrzynia , zacierac sie glowica i palic elektryka. p.s tu masz cos dobrego http://moto.allegro.pl/item204131925_yamah..._dt_xl_xr_.html cena dosc atrakcyjna ( napewno da sie zjechac ze 300 zl ) - ale oczywiscie na zdjeciach wiele nie widac :icon_question: na zywo moze sie okazac ze to padlina Edytowane 19 Czerwca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 (edytowane) XT - dosc trwale i proste silniki ale najslabszeNie zgadzam sie xt do 1990roku na kopa miały 45 km i nie były strasznie cięzkie -sam miałem jak sie wymieniło wydech i zamontowało dyno jeta mozna było wykrzesac 50km i moto NAPEWNO słabe nie było w dodatku moment obrotowy i jego przekazywanie to niewątpliwa zaleta silników w xt, jeśli kupi xt ka z wczesnych rokow produkcji do 1990.Dlatego ja ci polecam xt 600 latałem długo tym moto teraz mam drugą xt i nigdy mnie jeszcze niezawiodła,na trasie jak i w lesie.I napewno łatwa dostępność części i niski koszt utrzymania.a roczniki do 1990 do 5000 tys kupisz ja sam swojego 86 sprzedałem za 4 tys.Pozdrooo Edytowane 20 Czerwca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.