nitroMCZ Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Temat taki: Kawa chyba Vulcan, koło 85r , szczegułów nie pamiętam, ale chodzi o ogólną zasadę. Padł moduł zapł. , koleś po długich poszukiwaniach dostał wreszcie drugi. Moto nie chodziło na jeden gar. Podłożył ten drugi , pośmigał dwa dni i ... ta sama bajka :crossy: Teraz zastanawia się na przyczyną. Może po prostu pech, lub coś to powoduje. Moim zdaniem powinien wymienić też cewkę z tego cylindra, gdyż może ona walić wysokim nap. w moduł??? Czy macie jakies inne pomysły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Trzeba sprawdzić rezystancje uzwojeń cewek.Jeśli nie masz danych serwisowych to przynajmniej sprawdź, czy są równe w obydwu cewkach.Jeśli przewody wn są wymienne, to należy też je sprawdzić.Do starych sprzętów nie powinno sie zakładać nowych "rezystancyjnych" przewodów wn.Miałem taką akcję, że CB550 nie chciała jechać na "super nowoczesnych" przewodach a po założaniu zwykłych drucianych wszystko git. Może masz zwarcie gdzieś w instalacji i wali moduł.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.