Hubi Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 witajcie, Tak jak w temacie. Niestety pało mi podświetlenie większej części obrotomierza w mojej niuni :notworthy: (część się podświetla ale tylko mała część :notworthy: ). Chciałbym się zapytać czy ktoś może probował rozbierać zegary od r6 i może wymieniać (i właśnie nie wiem czym tam jest to podświetlone - diody jakieś? żaróweczki? - nie mam pojęcia, jestem laikiem w tym temacie ;) )Szczerze to troszkę mi przeszkadza że w nocy nie widzę obrotomierza, no i wyświetlacza temperatury. Bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś napisał mi jak sie za to zabrać i czy w ogóle warto samemu się za to zabierać.. żeby nic nie ulepszyć przypadkiem :icon_twisted: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunqa Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Witam.Podłącze sie do tematu podświetlenie obrotomierza r6 99r. Mam podobnie jak kolega w nocy widze tylko obroty do 4tys. powyzej ciemno:/ Czy ktos juz wymieniał żarówki bądz diody??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 U mnie to samo R6 99r. Nie wiem czym to jest podswietlane ale bede sprawdzal tylko nie wiem kiedy bo narazie moto jedzie do serwisu na przeglad. Moze to jakas kolejna typowa przypadlosc R6:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 napisałem dunga-owi jak to zrobić na gadu-gadu. Jak da radę to na pewno się pochwali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...