sitars Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) olej sprawdza sie wg zalecen na przyklad suzuki w ten sposob (wyczytalem w serwisowce) :na rozgrzanym silniku, wylaczasz zaplon.stawiasz go zeby byl prosto i czekasz minute i sprawdzasz stan oleju w okienku.I to jest prawidlowy odczyt.tyle napisali w serwisowce. Na zimnym sie nie sprawdza. WitamU mnie w serwisówce do NTV jest podobnie: Silnik ma być rozgrzany, potem wyłączyć, odczekać kilka minut i sprawdzać (oczywiście na prostym). W związku z tym mam tak samo jak autor tematu, jak rano sprawdzam na zimno jest trochę pod górnym stanem, jak sprawdzam według zaleceń serwisówki jest ok.Pozdrawiam Edytowane 5 Czerwca 2007 przez sitars Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Oj, poprostu żeby na zimnym, nie był poniżej minimum, a jak jest go zadużu to itak go wywali, BYLE NIE PONIŻEJ MINIMUM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 jak ustawisz na PRI i będzie lecieć znaczy że jest NIEHALO... Hmm wiekszość życia wydawało mi się ze jak ustawisz na pri to powinno lecieć zawsze bo ta pozycja do czegos służy ale moze sie myliłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.