Tomski_01 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 z doswiadczenia wiem ze wodzk od zaworu ladwo sie lamie. Mozesz to sprawdzic wystraczy zdjac dyfuzor i odkrecic taka zaslepke na cylindrze z boku. Zobacz czy ma luzy na nozce zmiany biegow bo to tez yamaha nie przemyslala i moze lapac luzy, sprawdzic to mozesz poruszajac nia gora dol i patrczysz czy walek sie rownierz kreci z nozka czy dopiero po duzym podniesieniu lub docisnieciu, jezeli po zwiekszonym pdoniesieniu lub wcisnieciu to ma luz. Mozesz zobaczyc czy przy tylnym hamulcu przy samej nozce wodzik od tloczka jest przykrecony do nozki. Brak przykrecenie jest poprostu upierdliwy ale mozna latac, ale dobry pretekst zeby sie handlowac. Zobacz czy kola nie maja bicia na boki zeby zobaczyc tylne to porpros kogos zeby zerknal na nie podczas jazdy a przednie porpostu pusc kierwonice i poczujesz czy ma bicie. Jak cos sobie przypo9mne szczegulnie odnosnie YZ to dopisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.