Skocz do zawartości

Honda nsr proste pytanie


krzysieg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Zastanawiam sie nad Hondą nsr 50 .

Mam juz na oku , jak na mój wiek to mala pojemnosć wiem

ale mi tyle wystarczy .

Patrzyłem na nią patrzyłem i nie wiem czy nie jest troche za mała

mam 180 wzrostu mało waze :)

Ale ogolnie takie sprzety nawet duzej pojemnosci nie są zbyt wysokie ?

Druga sprawa to wyglad jest Ala scigacz ale ta którą chce kupic nie ma pelnego

ospojlerowania ma odkryty silnik , nie ma dolnej obudowy wiec w miare normalnie wyglada

(chodzi mi o to ze scigacz musi byc duzy i duzej pojemnosci silnik inaczej wyglada smiesznie )

Po prostu bede nią jezdzic po ulicach i nie chce wygladac smiesznie .

 

opłaca sie za 3000 zł 92 rok stan bardzo dobry oczywiscie papiery zarejestrowana

To czy stan bdb to bym jeszcze sprawdził , to ze dobrze pracuje wszystko dziala to mało

jakie są slabe czesci w tym modelu ? na co zwrócić uwage ?

Jak sprawdzic czy działa chlodnica ?

 

wiem ze mam dziwne problemy pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za ta cene moze uda ci sie wyrwac jakas NS1. moto znacznie mocniejsze, ale jesli tylko zechcesz, zawsze mozna zablokowac na rozne sposoby.

a drugiej strony lepiej kupic za te 3 tysiace starszy, brzydszy,ale z pozoru bez przymusu ladowania w niego kasy.

 

NS1 jest wieksza i powazniejsza od konkurencji, i co najwazniejsze(dla Ciebie) nie odbiega znacznie wielkoscia nawet od 600(niektorych oczywiscie). mniej doswiadczeni czesto pytali mnie czy to 500 czy 600, a z jednym facetem klocilem sie na skrzyzowaniu, bo mi nie wierzyl ze to ma 80ccm. tylko polecam w kolorze czarnym!!! inne sie tak nie prezentuja. tak wiec ja prroponuje(o ile masz mozliwosc) dozbierac troche i kupic NSke(najlepiej zablokowana do tych 80km/h)

 

a co do NSR 50, to jest to mniejszy motocykl, w dodatku nie prezentuje sie najpiekniej. wad jako-takich nie ma, Honda i tyle. pomijajac, ze to najbardziej nieudany pod wzgledem wygladu model tej marki. a takto silniki powinny byc calkiem calkiem, tzn w dobrym stanie, gdyz byly to slabe moto(male gazniki i 4 biegi- w zdecydowanej wiekszosci)

 

proponuje zobaczyc to moto na oczy i zrozumiesz, o co mi chodzi.

 

i ciesze sie, ze wreszcie jest osoba, ktorej nie zalezy najbardziej na predkosci :icon_rolleyes: :banghead: :(

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

widać ze nie masz do czynienia z moto za wiele, ale po twoim wyborze tez widać ze jesteś rozsądną osoba i czujesz respekt przed maszyną. Podziwiam, bo kazdy odrazu GS500 na początek przynajmniej,a co poniektórzy to odrazy 600 bez pier*olenia. Po tobie widać ze bedziesz długo jezdił bo olej w głowie masz dobry. Jak masz 180 cm i jestes chudy czyli ok 65 kg to moto niby w sam raz ale tylko tak na przysłowiowe 5 minut ( sezon) - tzn tak na nauke i na opanowanie i na pare wywrotek zebyś wiedział jak sie sprzęt ogolnie zachowuje. Wydaje mi sie ze mozesz sobie spokojnie sobie ustrugać jakies 125 bo po samym poście widac ze jesteś rozsądny i ogarnołbyś to spokojnie, a do tego nie musiałbys maszyny zaraz zmieniac tylko pojezdzić nią z 2 lata.

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja popieram tutaj słowa Magneto. Sam również posiadam NS-1 i mam podobne gabaryty jak ty. Jestem bardzo zadowolony z niej i naprawde dostarcza dużo frajdy. Co do nsr to odrazam, jest wąska, mało wygodna. Poza tym 3000 zł to jednak jak na nsr 50 spora cena. Faktycznie lepiej dołożyć troche i NS-1.

Jak masz możliwość to podaj link do tej Nsr, może jakbyśmy zobaczyli ją to możnaby więcej powiedziec.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_arrow: drogo

:icon_arrow: za słabe to chyba ze tuning

:icon_arrow: szybko objezdzisz i sie znudzi...

:icon_arrow: dolna owiewke mozna dokupić są miejsca w ramie do ktorych przykreca sie dolny {pług}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz ją widziałem kawałek sie przejechałem ...dobrze chodzi na calym zakresie obrotów na kazdym biegu itp

Pare dni stała po paru ok3 kopnieciach odpaliła , potem za pierwszym paliła .

 

 

Wszystko wydaje sie być w porzadku(to co najwazniejsze) ale moze są jeszcze jakies szczegoly które powinienem sprawdzić -w silniku

np na zimnym silniku chodzi na troche wyzszych obrotach (na puszczonym gazie) pozniej spada, tak ma być ?

Nie sprawdzalem ale mówi ze jest odblokowana i idzie 85 km/max .

 

Co do obudowy to dobrze ze nia ma calej bo by wyglądała jak scigacz a do 50 pojemnosci to nie pasuje .

Ogólnie to wystarczy mi motorower 50 ccm bez kombinacji do przemieszczania sie po prostu ale cos lepiej wyglądajacego niz skuter i manuala .

Z wyglądu nawet mi sie podoba tylko troszke chyba mała ,pare cm mogloby byc wyzsze, mozna tyl podniesc minimalnie dołozyc kufer ;) i juz nie bede sie chyba czepiac :biggrin:

 

Co do wygody to narzekałem tylko na dzwignie biegów , kiedys miałem komara to bylo tam przekrecone w drugą strone :biggrin: i bylo lepiej ..

 

oto link :

http://moto.allegro.pl/item196521102_super...a_kazdego_.html

 

 

 

Minusy to trzeba wymienic linke od obrotomierza i chyba coś kombinuje z hamulcem przednim mowi ze nie ma plynu bo jak dawał do malowania to kazali wszystkie płyny spuscic :clap:

 

Co sprawdzić jeszcze i ile jest warta ?

 

Nie chce tzw "okazji" , ale za 3000 to powinienem widziec ze hamulec dziala i miec linke ,poprostu za tą cene nie wkładac ani złotówki .

Edytowane przez krzysieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze za ta cene to motorek musi pracowac idealnie.

to jest Honda a nie Romet, wiec odpalenie z 3 kopa juz moze dawac co nieco do zastanowienia. moja nska po tygodniu, dwoch tygodniach czy miesiacu stania zawsze odpala za pierwszym, gora drugim kopem.

dowiedz sie co bylo przy niej robione i co dokladniej z tym hamulcem.

moto faktyczinie mozna nieco podniesc, ale bez przesady bo to nie MTX :bigrazz:

 

ooo, wlasnie... a nie lepiej byloby kupic ci MTXa i zalozyc szosowe opony, tzn "supermoto"?:buttrock: na pewno duze, dobre i wszedzie tym pojedziesz...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze za ta cene to motorek musi pracowac idealnie.

to jest Honda a nie Romet, wiec odpalenie z 3 kopa juz moze dawac co nieco do zastanowienia. moja nska po tygodniu, dwoch tygodniach czy miesiacu stania zawsze odpala za pierwszym, gora drugim kopem.

dowiedz sie co bylo przy niej robione i co dokladniej z tym hamulcem.

moto faktyczinie mozna nieco podniesc, ale bez przesady bo to nie MTX :clap:

 

ooo, wlasnie... a nie lepiej byloby kupic ci MTXa i zalozyc szosowe opony, tzn "supermoto"?:banghead: na pewno duze, dobre i wszedzie tym pojedziesz...

 

pzdr:)

 

No dokładnie nie mam zamiaru go kopać po kilka razy za wcale nie małe pieniądze ...

Po tym jak go odpalil za 3 razem to odrazu zgasił i potem za pierwszym .

Moze akurat wtedy miał zły chumor ten motorek a tak to pali zawsze za pierwszym .

Jesli jeszcze do niego pojade to sprawdze czy jest zimny silnik i ma odpalic za pierwszym , jak nie to musi zejsc z ceny .

Hamulec tak jak pisałem lakiernik kazał spuscic płyn niby:), poza tym osłony i bak sie zdejmuje do malowania :banghead: a ramy nie malował .

 

Co do Mtx to niepotrzebuje jezdzic w terenie .

U mnie w jeleniej nie ma zadnego komisu a te Nsr 40 km ode mnie to i tak dobrze sie trafiło bo blisko .

Było wymieniane oleje i zębatki i mówi ze tylko to robił no i był oddany do lakiernika -wsumie to jest jego duzy + bo jest porządnie pomalowane fachowo i z 200zł pewnie dał za to.

 

Acha ma przebieg 29000 to troche duzo ? jak sie dba to ile te silniki wytrzymują ?

Jak z dostępem do czesci do tego Nsr ?

Edytowane przez krzysieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Acha ma przebieg 29000 to troche duzo ?

 

To bardzo mało, jak na 15 lat, licznik jest po „korygowaniu” .

 

Było wymieniane oleje i zębatki i mówi ze tylko to robił no i był oddany do lakiernika -wsumie to jest jego duzy + bo jest porządnie pomalowane fachowo i z 200zł pewnie dał za to.

 

Sprawdź czy na pewno wymieniono te części, dowiedz się dlaczego pojazd był lakierowany, jaki jest powód sprzedaży. Poszukaj śladów uszkodzeń, napraw np. przy ograniczniku skrętu itd.

 

 

No dokładnie nie mam zamiaru go kopać po kilka razy za wcale nie małe pieniądze ...

Po tym jak go odpalil za 3 razem to odrazu zgasił i potem za pierwszym .

Moze akurat wtedy miał zły chumor ten motorek a tak to pali zawsze za pierwszym .

Jesli jeszcze do niego pojade to sprawdze czy jest zimny silnik i ma odpalic za pierwszym , jak nie to musi zejsc z ceny .

Hamulec tak jak pisałem lakiernik kazał spuscic płyn niby:), poza tym osłony i bak sie zdejmuje do malowania :D a ramy nie malował .

 

Nie rozumiem, dlaczego lakiernik kazał „spuścić płyny”, pewnie dlatego, że hamulec jest nie sprawny, co do odpalania za 3 razem może to nie stanowić wady, uszkodzenia i wynikać np. z wolnego napełniania komory pływakowej.

 

 

 

Podsumowując: nsr po przejściach z uszkodzonym hamulcem, problemami z uruchomieniem zimnego silnika, po kręceniu licznika, 15 lat, cena co najmniej dwukrotnie zawyżona, popatrz na inne oferty, taka nsr w lepszym stanie dostaniesz w niemcowni za 100 – 200 E. Pozdrawiam

 

Już sprzedana :D

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo mało, jak na 15 lat, licznik jest po „korygowaniu” .

Sprawdź czy na pewno wymieniono te części, dowiedz się dlaczego pojazd był lakierowany, jaki jest powód sprzedaży. Poszukaj śladów uszkodzeń, napraw np. przy ograniczniku skrętu itd.

Nie rozumiem, dlaczego lakiernik kazał „spuścić płyny”, pewnie dlatego, że hamulec jest nie sprawny, co do odpalania za 3 razem może to nie stanowić wady, uszkodzenia i wynikać np. z wolnego napełniania komory pływakowej.

Podsumowując: nsr po przejściach z uszkodzonym hamulcem, problemami z uruchomieniem zimnego silnika, po kręceniu licznika, 15 lat, cena co najmniej dwukrotnie zawyżona, popatrz na inne oferty, taka nsr w lepszym stanie dostaniesz w niemcowni za 100 – 200 E. Pozdrawiam

 

Już sprzedana :biggrin:

 

Nie jest sprzedana tak jest napisane bo powiedziałem ze jak wszystko jest faktycznie super to kupie .

 

Nie chce sprowadzac wiecej problemow kosztow z rejestracją itp takze cena nie jest az tak zawyzona .

29000 to tez nie jest mało moze nie był krecony -lepiej patrzec na stan manetek siedzenia itp ogolnego zuzycia a z tego co widziałem to nawet zadbana jest .

Lakierowany był bo oryginalny był zniszczony , ogolnie nie ma sladów połaman klejenia plastików itp.

Sprzedaje bo chce kupic 125 ccm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuje jej nie chce zejsc z ceny poza tym zdecydowałem sie na Yamahe DT bo wieksza i 50 ccm troche mało 80 to minimum .

Mając 80ccm zarejestrowaną na motorower mozna miec jakies problemy z policją ?chodzi o to ze mogą rozpoznać ze ma wiekszą pojemnosc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...