Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Legenda o głowicy Kawasaki u mnie okazala się prawdą :/ Właśnie rozebrałem głowcie i moim oczom ukazał się urwany grzybek zaworu, strzępy jakiegoś metalu i niczym nie przymocowana sprężyna zaworu plus masa wbić i tu moje pytanie, jaka może być przyczyna urwania się zaworu ze sprężyny ? bo grzybek to wiem że oberwał od tłoka i się urwał.

 

Oto zdjęcia zniszczeń....

http://img66.imageshack.us/my.php?image=dsc00576vq3.jpg

http://img66.imageshack.us/my.php?image=ok1id6.jpg

http://img59.imageshack.us/my.php?image=dsc00572lq2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legenda o głowicy Kawasaki u mnie okazala się prawdą :/ Właśnie rozebrałem głowcie i moim oczom ukazał się urwany grzybek zaworu, strzępy jakiegoś metalu i niczym nie przymocowana sprężyna zaworu plus masa wbić i tu moje pytanie, jaka może być przyczyna urwania się zaworu ze sprężyny ? bo grzybek to wiem że oberwał od tłoka i się urwał.

 

Oto zdjęcia zniszczeń....

http://img66.imageshack.us/my.php?image=dsc00576vq3.jpg

http://img66.imageshack.us/my.php?image=ok1id6.jpg

http://img59.imageshack.us/my.php?image=dsc00572lq2.jpg

Mi to wygląda na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Był już tak luźny, że przeskoczył na kole zębatym i tłok uderzył o zawory. Widocznie siła tego uderzenia była na tyle duża, że wypadły zabezpieczenia zaworu i spręzyna spadla z niego.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Był już tak luźny, że przeskoczył na kole zębatym i tłok uderzył o zawory. Widocznie siła tego uderzenia była na tyle duża, że wypadły zabezpieczenia zaworu i spręzyna spadla z niego.

 

Łańcuszek jest nowy od DID i przy wyciąganiu był bardzo napięty, no i jakby był luźny to oba zawory dostałyby po dupie a tylko jeden jest urwany i wyoblony. Dzwoniłem już na warsztat i przyjmą tą głowice ale mam im dostarczyć dwa zamki zabezpieczające zawory i nie wiem skąd to brać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich urzytkowników tego pieknego motoru xD niestety od ok tyg mam drobne problem z nim ... moze ktos kto ma pojecie ttosze mogłby mi pomoc .. ??

 

Byłoby nam o wiele prościej jakbyś przynajmniej opisał problem... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naszczęscie juz zarzegnałem problem .. choc zostało mi kilka problemów z gaznikiem .. mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie

i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naszczęscie juz zarzegnałem problem .. choc zostało mi kilka problemów z gaznikiem .. mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie

i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów

 

Ja tak miałem zanim padła głowica, sprawdź najpierw inną świece ( najlepiej też inną wartość cieplną bo z tego co wiem można kupić 8-emke ) wyczyść gaźnik porządnie kompresoerem i ze spirytusem, sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie popraw no i chyba pozycje wałków bo może jakimś cudem się przestawiły ( luźny łańcuszek powoduje takie cuda ) a na koniec regulacja gaźnika, ale zrób ją na warsztacie bo ten sprzęt jest czuły na takie rzeczy.

 

Możesz też mieć lewe powietrze na pokrywie filtra powietrza dlatego na wszelki wypadek uszczelnij to połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :D Mam taki problem Remontuje teraz kawe ktora przedtem nie wchodzila mi na wysokie obroty... krecila sie tak do 3 max 4 tys Mysle ze to wina tego odsrodkowego systemu na walku wydechowym Moglby mi ktos wyslac jego zdjecie ? :clap: bo w moim niestety ktos cos grzebal :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm i nie odpala bo kompreche ma jedynie na poziomie 4-5 atmosfer... :/ i nie wiem do konca dlaczego tak jest... dalem jednemu pseudomechanikowi zeby zajrzal to powiedzial ze tloczek i pierscionki sa ok ale rozrzad przeskoczyl i zawory wydechowe do wymiany ale co sie okazalo zawory sa jak najbardziej ok a po ustawieniu rozrzadu komprechy dalej nima... zalamka juz bierze Pomozcie cos pliss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem w czym byl problem Gosciu jednak sie mylil i to wlasnie tloczek poszedl i przez niego nie ma kompresji uff a juz sie balem ze to jakas czara magia bo glowica cacy tu brak komprechy hahaha aha i ogolie KLR-ka na sprzedaz :crossy: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M946090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

brne dalej uparcie w tym gó..nie i tak

 

Regeneracja głowicy, ustawianie rozrządu z serwisówką w ręku, nowa świeca, czyszczony gaźnik, paliwo zalewa komore pływakową, iskra jest, kompresja taka że mucha nie siada...

 

ALE NIE CHCE ZAPALIĆ ! :/ Niestety świecy nie mogę wyciągnąć po tym jak ją wkręciłem bo nie mam odpowiedniego klucza ale chyba jest mokra bo gdy wyciągałem gaźnik było tam mokro i śmierdziało paliwem.

Na pych też nie chciał zapalić ( przed remontem bardzo niechętnie zapalał z pychu ).

 

Do głowy przychodzi mi jeszcze wymiana fajki i kabla WN ale przed remontem zapalał na tym i na starej świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...