Kamsel Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 I jeszcze jedno pytanko mam czy w KLR moze byc olej od strony magneta cale bylo w oleju Tak, tam ma być olej. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 A co do rozrzadu ktos cos wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Legenda o głowicy Kawasaki u mnie okazala się prawdą :/ Właśnie rozebrałem głowcie i moim oczom ukazał się urwany grzybek zaworu, strzępy jakiegoś metalu i niczym nie przymocowana sprężyna zaworu plus masa wbić i tu moje pytanie, jaka może być przyczyna urwania się zaworu ze sprężyny ? bo grzybek to wiem że oberwał od tłoka i się urwał. Oto zdjęcia zniszczeń....http://img66.imageshack.us/my.php?image=dsc00576vq3.jpghttp://img66.imageshack.us/my.php?image=ok1id6.jpghttp://img59.imageshack.us/my.php?image=dsc00572lq2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Legenda o głowicy Kawasaki u mnie okazala się prawdą :/ Właśnie rozebrałem głowcie i moim oczom ukazał się urwany grzybek zaworu, strzępy jakiegoś metalu i niczym nie przymocowana sprężyna zaworu plus masa wbić i tu moje pytanie, jaka może być przyczyna urwania się zaworu ze sprężyny ? bo grzybek to wiem że oberwał od tłoka i się urwał. Oto zdjęcia zniszczeń....http://img66.imageshack.us/my.php?image=dsc00576vq3.jpghttp://img66.imageshack.us/my.php?image=ok1id6.jpghttp://img59.imageshack.us/my.php?image=dsc00572lq2.jpgMi to wygląda na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Był już tak luźny, że przeskoczył na kole zębatym i tłok uderzył o zawory. Widocznie siła tego uderzenia była na tyle duża, że wypadły zabezpieczenia zaworu i spręzyna spadla z niego. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Mi to wygląda na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Był już tak luźny, że przeskoczył na kole zębatym i tłok uderzył o zawory. Widocznie siła tego uderzenia była na tyle duża, że wypadły zabezpieczenia zaworu i spręzyna spadla z niego. Łańcuszek jest nowy od DID i przy wyciąganiu był bardzo napięty, no i jakby był luźny to oba zawory dostałyby po dupie a tylko jeden jest urwany i wyoblony. Dzwoniłem już na warsztat i przyjmą tą głowice ale mam im dostarczyć dwa zamki zabezpieczające zawory i nie wiem skąd to brać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Witam wszystkich urzytkowników tego pieknego motoru xD niestety od ok tyg mam drobne problem z nim ... moze ktos kto ma pojecie ttosze mogłby mi pomoc .. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam wszystkich urzytkowników tego pieknego motoru xD niestety od ok tyg mam drobne problem z nim ... moze ktos kto ma pojecie ttosze mogłby mi pomoc .. ?? Byłoby nam o wiele prościej jakbyś przynajmniej opisał problem... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 naszczęscie juz zarzegnałem problem .. choc zostało mi kilka problemów z gaznikiem .. mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 naszczęscie juz zarzegnałem problem .. choc zostało mi kilka problemów z gaznikiem .. mianowicie gdw włącze ssanie na zimnym silniku za ktoryms razem odpali ale musze sie nakopac (wczesniej palił za drugim kopem) no i jak juz odpali to nie ma wysokich obrotów tylko gasnie bo ma za małe, gdy juz sie rozgrzeje to albo ma wysokie obroty gdy puszcze manetke albo gasnie i oczywiscie stracił na mocy, nie wkręca sie tak ładnie jak wczesniej z niskich obrotów Ja tak miałem zanim padła głowica, sprawdź najpierw inną świece ( najlepiej też inną wartość cieplną bo z tego co wiem można kupić 8-emke ) wyczyść gaźnik porządnie kompresoerem i ze spirytusem, sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie popraw no i chyba pozycje wałków bo może jakimś cudem się przestawiły ( luźny łańcuszek powoduje takie cuda ) a na koniec regulacja gaźnika, ale zrób ją na warsztacie bo ten sprzęt jest czuły na takie rzeczy. Możesz też mieć lewe powietrze na pokrywie filtra powietrza dlatego na wszelki wypadek uszczelnij to połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndol Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam wszystkich :D Mam taki problem Remontuje teraz kawe ktora przedtem nie wchodzila mi na wysokie obroty... krecila sie tak do 3 max 4 tys Mysle ze to wina tego odsrodkowego systemu na walku wydechowym Moglby mi ktos wyslac jego zdjecie ? :clap: bo w moim niestety ktos cos grzebal :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 to nie wina deko , bo ci by w ogole nie odpalil bez komprechy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndol Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 hmm i nie odpala bo kompreche ma jedynie na poziomie 4-5 atmosfer... :/ i nie wiem do konca dlaczego tak jest... dalem jednemu pseudomechanikowi zeby zajrzal to powiedzial ze tloczek i pierscionki sa ok ale rozrzad przeskoczyl i zawory wydechowe do wymiany ale co sie okazalo zawory sa jak najbardziej ok a po ustawieniu rozrzadu komprechy dalej nima... zalamka juz bierze Pomozcie cos pliss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndol Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Juz wiem w czym byl problem Gosciu jednak sie mylil i to wlasnie tloczek poszedl i przez niego nie ma kompresji uff a juz sie balem ze to jakas czara magia bo glowica cacy tu brak komprechy hahaha aha i ogolie KLR-ka na sprzedaz :crossy: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M946090 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 brne dalej uparcie w tym gó..nie i tak Regeneracja głowicy, ustawianie rozrządu z serwisówką w ręku, nowa świeca, czyszczony gaźnik, paliwo zalewa komore pływakową, iskra jest, kompresja taka że mucha nie siada... ALE NIE CHCE ZAPALIĆ ! :/ Niestety świecy nie mogę wyciągnąć po tym jak ją wkręciłem bo nie mam odpowiedniego klucza ale chyba jest mokra bo gdy wyciągałem gaźnik było tam mokro i śmierdziało paliwem.Na pych też nie chciał zapalić ( przed remontem bardzo niechętnie zapalał z pychu ). Do głowy przychodzi mi jeszcze wymiana fajki i kabla WN ale przed remontem zapalał na tym i na starej świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryndol Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Siemka znow zaczalem meczyc kawe :) stwierdzilem ze zrobie szlif i posmigam a tu zonk bo srednica cylindra to 75.50 a wg namury tloki do ksf 250 maja nominaly od 68.40 do 69.15 :notworthy: ktos mi powie co jest grane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.