PItero Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Witam mam pare pytanek , moze ktos bedzie umiał mi na nie odpowiedziec ;) Mam cbr f2 , wersja amerykańska ( licznik w milach , i mniejszymi w kilometrach)czy wrzucając takie zegary nie bede miał przekłamań w podawanej predkosci ?http://www.allegro.pl/item198035916_biale_...cbr_600_f2.html kolejna sprawa , jak tam sie do tego dobrac zeby to zmienic , bo nie mam pojecia jak rozebrać czache :flesje: i jeszcze jedno pytanie , jak są wykonane orginalne tarcze? bo są one podswietlane na czerwono i teraz pytanie czy diody są czerwone czy czyferki swiecą na czerwono , bo te z allegro są do wyboru :bigrazz: i zeby mi potem nie wyszła jakas wybuchowa mieszanka :P , i jeszcze ostatnie małe pytanko , jakie są diody do podswietlania bo mi jedna umarła , a nie chce złej zamówić ;) , sorki z a marudzenie , ale nie umiem znalezc odpowiedzi :D jesli ktos ma wrzucone te bałe zegarki to bardzo bym prosił o fotke , ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierownikF2 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Hej.Nie wiem jak z tym przekłamywaniem itp ale zarowki do podswietlenia dostaniesz bez problemu w kazdym motoryzacyjnym (70-90gr).Zarowki nie sa kolorowe to cyferki na blacie sa czerone.Wydaje mi sie ze jak juz chcesz zmienic na km/h to lepiej znajdz oryginalne tarcze zegarow.Miałem takie białe z allegro w MZtce.To jest kawałek kolorowej pleksy na ktorym naklejona jest biała naklejka.Cyferki wycinane sa chyba jakims skalpelem (tak przynajmniej to wyglądało-niezbyt dokładnie).Mi sie odkleiło po pewnym czasie czerone pole na obrotomierzu :) .Co do rozbierania czachy to nie trzeba.Wystarczy odkręcic te 3 śróby na kosnoli i ja odgiac (Zrobiłem tak przy wymienianiu zarowek podswietlania).Nie wyjmowałem całej konsoli ale wydaje mi sie ze jak odkrecisz linke licznika to wszystko wyjdzie z kablami bez problemu.To tyle z moich zmagan w tym temacie :biggrin: Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PItero Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 dzieki wielkie za podpowiedz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 :offtopic:A przyczepię się - przeglądałem, co w ofercie ma osoba sprzedająca te białe zegary - zainteresował mnie "KAWASAKI GSXR 600 SRAD" :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttnk Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 zegary kawasaki zx7r http://www.bikepics.com/pictures/634702/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PItero Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 a jednak na przykładzie kawy widze ze nie ma problemu z tarczami euro/usakurcze tylko sie troche boje rozebrac , zeby potem nie miec przekłaman na liczniku ;/dlatego poczekam az sie wypowie ktos kto już to przerabiał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 tez mam popalone zarowki w f2 ale jakos nie ma czasu rozebrac, daj znaka jak rozbierzesz tez mam popalone zarowki w f2 ale jakos nie ma czasu rozebrac, daj znaka jak rozbierzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.