ktmmaster Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 witam, byłem dzisiaj na oględzinach i pirwsze wrażenie bomba , rok 2003 , do niczego niemogłem się przyczepić , jedyne co mnie zaniepokoiło to , czy plastiki i siedzenie mogą tak wyblaknąć od słońca , stan idealny wnioskować z powłoki lakieru i stanu ,niejerzdżony w terenie a kostka założona i ten dziwny kolor układu wydechowego , czy możecie mi to wytłumaczyć , użytkowników yamah proszę o porady na co jeszcze można luknąć ,jutro jade jeszcze raz oblukać i chyba biore, z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich maniaków 2 kółek oto koza : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M342870 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Co do plastików i siedzenia, że wyblakły od słońca jakoś trudno mi uwierzyć ale niech lepiej sie wypowiedza fachowcy. Kolanka zmieniają kolor pod wplywem wysokiej temperatury i z czasem moze przyjac taki kolor wiec moim zdaniem jest to normalna sprawa - jak sie myle, prosze mnie poprawic. Opony widac ze sa dosc ostro zjechane przez jazde po asflacie wiec moze to prawda co mowi. Ja uzywam mojej DRki teraz praktycznie wylacznie na asfalcie i tak samo zaczely zabkowac... Ta TT-R'ka jest od bardzo dlugiego czasu na allegro, cos kolo 2 miesiecy jak nie wiecej. Co do innych rzeczy na ktore warto zwrocic uwage: - luzy zawieszenia, poprawnie dzialajace tylne zawieszenie (topowe ale lubi sie psuc przy ostrym traktowaniu)- sprawdz czy sruby regulacyjne przedniego zawieszenia dzialaja - pokrec i zobacz czy zawieszenie reaguje na to tak jak powinno - sprawdz czy nie kopci i czy nie sluchac trzaskania na zimnym silniku - oznacza to koniecznosc szlifu i tlok nad wymiar. - sprawdz w jakim stanie sa weze przez ktore przeplywa olej (czesta usterka tych modeli) - wycieki itp. to jasna sprawa - zegary, i przednie swiatlo - czy sa jakies dziwne patenty bo ten element jest bardzo podatny na uszkodzenia - przysluchaj sie glowicy czy jakies niepozadane stuki - sprawdz miske olejowa czy nie jest nigdzie uszkodzona badz spawana (mogla zostac uszkodzona podczas jakies wywrotki - ja tak mialem w swojej jak kupowalem, mowil ze to skrocil i zaspawal bo waz chaczyl a dawalem zeby serwis sprawdzal...) - jednym slowem jesli dobrze odpala, nie kopci i nie ma dziwnych odglosow plus zawieszenie jest nienaruszoen to smialo brać. Moze dodam jeszcze cos od siebie bo ostatnio pojawila sie TT-R'ka od osoby z ktora kiedys mialem stycznosc jak poszukiwalem tejze maszyny. http://www.allegro.pl/item197598926_yamaha..._tt_600_r_.html Zajmuje sie sprowadzaniem TTRek. Przywozi naprawde swietne okazy, Zna sie na tym modelu i nie wciska kitu, i nie ma mowy zeby byly to jakies miny. Bylem kiedys ogladac i nie mialem sie do czego przyczepic, ale fundusze nie pozwolily mi na zakup... a szkoda bo do teraz zaluje ze nie pomeczylem rodzicow o mala pozyczke. maszyna kosztuje 13 000 i napewno cos tam jeszce utargujesz. Pojedz, poogladaj, napewno sie nie zawiedziesz!! Polecam tego sprzedawce bo mialem z nim kiedys przyjemnosc!! Po wakacjach jak przyplynie troche kasy chcialbym zrobić z nim interes odnosnie TTR :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktmmaster Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 to sprawdzałem wszystko , żadnej "sztuki" niema przy moto , a niema jeszcze ksiązki servisowej , i ten długi czas na allegro , może ktoś był oglądać to moto , czekam na odpowiedzi , pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.