paolo Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Co może być (gażnik delorto) na ciepłym silniku gdy silnik pracuje na wolnych obrotach ,przy gwałtownym dodaniu gazu lubi wystrzelić w gażnik aż go zwali (króciec gumowy) z cylindra. Z zapłonem kombinowałem i nic, więc myśle że to gażnik kwestia regulacji ??? podobno te gażniki sa kapryśne (ale moc dzięki nim jest wyjątkowo brutalna) i to lubie lalag.gif ps ostatnio są wyczuwalne dziury w obrotach ale nie zawsze:) Drogi JARKU S może TY mi pomożesz? Z góry dzięki za pomoc paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (edytowane) Nie wiem czy Ci pomogę...Te strzały są nietypowe, z opisu wynika że jakby w zakresie przejścia jałowego do średnich obrotów masz za ubogo. Jeśli w pozostałym zakresie jest ok., to raczej nie zmieniałbym ani dyszy głównej ani iglicy, bo ich robota to to co się dzieje powyzej średnich obrotów i powyżej połowy otwarcia manety. Bardziej w dyszach biegu jalowego, w ustawieniach powietrza.Na moim Del`orto jesli na wolnych piekielnie szybko otworzę manetę do oporu (rolując ją między dwiema dłońmi), to silnik po prostu lekko kichnie i zgaśnie, ale nie było nigdy wystrzału w gaźnik.Kombinuj, rób testy, lookaj na świecę, i szlifuj mozolnie i z głową ustawienia.Nie biorę na razie pod uwagę awarii modułu (non stop opóźniony zapłon), czy spraw rozrządu, filtra, czy łaczników gumowych gaźnika-bo motocykl miałby pewnie problemy z odpalaniem. Jak z gaźnikiem nie będziesz mógł się dogadać, to sprawdź może zapłon na stroboskop w ruchu, i przy róznych obrotach silnika. Pzdr. Edytowane 20 Maja 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.