Luca Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Jak już pisałem zalany jest świezym olejem(Motul) o parametrach takich jak przewiduje producent. Luzu tak jak piszesz nie moge zmienić bo jest hydrauliczne a nie na linkę, poza tym sprzęgło działa bardzo dobrze.No to masz dwa wyjścia:Jedno to dać do mechaniora niech rozkręca a drugie to się przyzwyczaić i jeździć dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptysio86 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Mam ten model tyle że z 88 roku. Z ta 1 to po prostu tak jest szczególnie gdy odpalam moto rano po całonocnym postoju mimo że najpierw "pompuje" sprzęgło to i tak słychać jakby ktos młotkiem walił :( . W czasie jazdy np. jak zatrzymuje się na skrzyżowaniu to jest rożnie czasami wejdzie normalnie (cicho) a czasami słychać jakby tam ktoś gwoździ nasypał.Kolega ma policyjne kawasaki KZ1000 i u niego jedynka też głośni się załącza więc wydaje mi się że to przypadłość większości starszych Kaw. Natomiast z 2 biegiem nie mam problemów. Słyszałem, że problemy z 2 występują gdy ZX-10 był ostro gumowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 z tym, że ZX10 nie dożyje ostrego gumowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.