Skocz do zawartości

Bardzo głośne załączanie "1" i "2" Kawasaki ZX10 `89r.


tomprz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już pisałem zalany jest świezym olejem(Motul) o parametrach takich jak przewiduje producent. Luzu tak jak piszesz nie moge zmienić bo jest hydrauliczne a nie na linkę, poza tym sprzęgło działa bardzo dobrze.

No to masz dwa wyjścia:

Jedno to dać do mechaniora niech rozkręca a drugie to się przyzwyczaić i jeździć dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Mam ten model tyle że z 88 roku. Z ta 1 to po prostu tak jest szczególnie gdy odpalam moto rano po całonocnym postoju mimo że najpierw "pompuje" sprzęgło to i tak słychać jakby ktos młotkiem walił :( . W czasie jazdy np. jak zatrzymuje się na skrzyżowaniu to jest rożnie czasami wejdzie normalnie (cicho) a czasami słychać jakby tam ktoś gwoździ nasypał.Kolega ma policyjne kawasaki KZ1000 i u niego jedynka też głośni się załącza więc wydaje mi się że to przypadłość większości starszych Kaw. Natomiast z 2 biegiem nie mam problemów. Słyszałem, że problemy z 2 występują gdy ZX-10 był ostro gumowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...