Soft Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Mam pytanie do kolegów którzy rozkładali skrzynię biegów lub silnik (lub znają konstrukcję tej maszynerii) Jeżdżę DS 1100 2 sezon i zawsze w trasie staram się wrzucić 6 bieg... :-( - to jest efekt dużego momentu obrotowego silnika i braku jednak owej 6-tki. Cy jest sensowana możliwość? (może są jakieś kabelki "tajemne") do których można podłączyć kontrolkę biegu (nie luzu) - lub kontrolkę "piątki". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Josh Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witaj :) Nie Ty jeden masz ten "problem", ja, moi koledzy, b. często szukamy "6-ki" w Dragu. Nie znam się na budowie skrzyni, silnika, nie pomogę Ci w temacie "wskaźnik biegu".Osobiście do tematu podszedłem nieco inaczej. Otóż dokupiłem i osobiście doinstalowałem obrotomierz :) do Draga (obok dodałem zegarek tego samego producenta - wygląda to łącznie całkiem fajnie). Po 2 sezonach jazdy bez obrotka, w bieżącym uczę się jeździć z tym zegarem. Jest na pewno lepiej, łatwiej wyczuwam i operuję dzwignią zmiany biegów, nie tak często szukam "6-ki".Myślę że w drugiej części sezonu, po większej ilości przejechanych km, ilość zbędnych włączeń "nadbiegu" zmaleje do blisko "zera".Pozdrawiam i życzę wielu szczęśliwie nawiniętych tkm. Juzek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 :wink: ;) :icon_eek: ja tez przewaznie szukam 6-ki :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...