Skocz do zawartości

GPZ 500-charakterystyka silnika


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wydaje się że przód silnika, w poblizu wylotu do kolektorów (kolanek) wydechowych. Trudno to wyczaić bo słychać to dopiero jak silnik się porządnie zagrzeje. Tak sobie myśle że może spojenia, są niedokładne i tamtędy się wydobywa taki syk (szum). Widać że to prowizorka więc na wpuście jednego kolanka w drugie może być jakaś szczelinka. Planuje kupić orginalne tłumiki z kolektorami. Mam komplet za 150 zł, dobra cena??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie przez to są jakieś dziwne dzwięki.

 

Poszukaj na Allegro całego ukladu wydechowego, porówaj ceny, potarguj, nie kupuj pierwsego lepszego, bo możesz zawsze znaleźdz taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wersję 60 KM i na 6 biegu przy 5500tyś obr/min jest 110km/h, przy 6000 obr/min mam 120 km/h i tak dalej aż do czerwonego pola gdzie przy 10500 obr/min jest tak około 200km/h Więc chyba z twoim moto jest wszystko ok.

Pozdrawiam.

 

ja nie wiem jak ci sie udaje wycisnac na 6 biegu 10500obrotow.ja probowalem wczoraj wycisnac maksa. na 5 biegu mam 180km/h (nie pamietam ile obrotow ale jeszcze czerwonego pola nie ma) i jakbym wrzucil na 6 bieg to raczej bym zwolnil anizeli przyspieszyl :icon_mrgreen:. kurcze moze cos z moja maszyna jest nie tak :biggrin:

Edytowane przez fabi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...