Soft Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Pragnę poznać Waszą opinię na temat tłumików do Drag Stara 1100. Mój motocykl ma przebieg 2500 km - zrobiony na oryginalnych tłumikach. Okres ten traktuję jako dotarcie motocykla (i tyle chyba wystarczy). Teraz z powodu bardzo! cichej pracy motocykla - pracuje jak "mz-tka" chcę wymienić tłumiki na inne - głośniejsze. Zdaję sobie sprawę z faktu iż tłumiki oryginalne są optymalne dla pracy silnika (chodzi o układ falowy - czyli odbicie spalin) Wiem że (uważam że) moc ani moment - a co za tym idzie osiągi nie poprawią się na tuningowych czyli głośniejszych tłumikach. Może dochodzić do przegrzania układu wydechowego - zawory- kolektor wydechowy.Moje pytanie .... co Wy sądzicie na ten temat jako użytkownicy - a nie teoretycy - tak jak ja :-) i czy znacie układy wydechiwe do Drag Stara 1100 (XVS 1100) które były by optymalne - a za razem miały przyzwoity dźwięk.Jakie jest Wasze zdanie o tych tłumikach (może ktoś ich używa): Tu aukcja na allegro - tłumiki xvs 1100 Edytowane 12 Maja 2007 przez Soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ja jeździłem i mogę szczerze polecić COBRE.Też miałem xvs1100a.Wydechy grały przepięknie a przy zamykaniu gazu ładowały ogniem.Wejdź na stronę producenta i zobacz. http://www.cobrausa.com/content/index.cfm?...haust&bikeID=87 W Polsce dystrybutorem jest WMW w Jaśle. TOMEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Hartman jest znany trochę z produkcji wydechów, ale trudno ocenić po zdjęciu jego robotę. U mnie jakiś koleś jeździ Triumphem z wydechami od niego, kolega zamówił u niego wydechy do Wilda, ale nie wiem, czy już dostał. 600 zł to kusząca propozycja, ale za kilka stówek więcej znajdziesz już w/w Cobry czy V&H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Soft- możne najpierw przejedź się jakiś Dragiem z głosnymi wydechami. Ja też mam oryginalne tłumiki i całą zimę wahałem się czy je zmienić. W tym sezonie jeżdżąc z kolegą, także na Dragu z wydechami Cobry, przejechałem się i po około godzinie jazdy miałem dosyć hałasu.Brzemienie na parkingu super, ale dłuższa jazda na głośnym wydechu jest męcząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 przejechałem się i po około godzinie jazdy miałem dosyć hałasu.Brzemienie na parkingu super, ale dłuższa jazda na głośnym wydechu jest męcząca.Kwestia przyzwyczajenia, uwierz mi na słowo. Poza tym na trasę zakłada się stopery i jest po sprawie. Zależy czego kto szuka. Jazda na cruserze ma w sobie coś z "patrz na mnie", a wydech w tym pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Czasami jeżdżę z kumplem który ma HD z wolnymi wydechami. Jeżeli jadę za nim i on jedzie spokojnie - głowa boli mnie po 10 minutach - ale jeżeli on coś wyprzedza to tracę ostrość w oczach - serio - łomot jest niesamowity. Nie wiem jak jest efekt jazdy na takim głośnym sprzęcie.... ale za cichy tez jest "dołujący" Pozdrawiam PS - przełamałem się i poczytałem troszkę temat "Drag star łączcie się" czy coś takiego .... - całe 7 stron postów które są super ale nie wszystkie razem. Tam zagubiłem się w śledzeniu tematu o wierceniu wydechów. Powinno to być na innym forum a nie tak w jednym worku wszystko.W zasadzie w tym mentliku nie zdołałem się niczego ciekawego o tych tłumikach dowiedzieć :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Czasami jeżdżę z kumplem który ma HD z wolnymi wydechami. Jeżeli jadę za nim i on jedzie spokojnie - głowa boli mnie po 10 minutach - ale jeżeli on coś wyprzedza to tracę ostrość w oczach - serio - łomot jest niesamowity. Nie wiem jak jest efekt jazdy na takim głośnym sprzęcie.... ale za cichy tez jest "dołujący"Da się na tym jeździć ;) Za motocyklem z pustymi wydechami zawsze jest głośno, fakt. Ale na tej maszynie siedząc, dźwięk zostawiasz za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Tam zagubiłem się w śledzeniu tematu o wierceniu wydechów. Powinno to być na innym forum a nie tak w jednym worku wszystko.W zasadzie w tym mentliku nie zdołałem się niczego ciekawego o tych tłumikach dowiedzieć :-( Jest tez oddzielny temat o wierceniu tlumików w Virazszce i tam tez sie wypowiadalem.Jest temat o Dragach i tam sie opisuje wszystko co z nimi jest zwiazane.Ja wlasnie pozbylem sie tej nieszczesnej ostatniej przegrody i wyciagnelem ta fatalna rurke i ........ motor wcale nie jest glosniejszy. No moze ciut bardziej od oryginalów. Na pewno jakbym mial wolna kase zainwestowalbym w wolne wydechy, bo jak Prałat napisal raczej chodzi o efekt wizualny. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ale na tej maszynie siedząc, dźwięk zostawiasz za sobą.pod warunkiem że wydech wychodzi poza obręcz koła, inaczej jeszcze to bardziej potęguje hałas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.