karol0545 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jestem zainteresowany ta derbi http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M414599 Co o niej sądzicie.....? Na co zwrócic uwage podczas ogledzin tego akurat enduro...Prosił bym o fachowa rade........ No i jeszcze jedno czy tam jest silnik mineralli wiem o nim tyle ze jest taki sam jak w gpr 50 a czy jest to minerali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 niema tam minarelli, ja bym patrzyl na amorki glownie bo to senda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 poprzygladaj sie silnikowi z podspodu czy niema wycieków .sprawdz kolo sruby od spuszczania oleju to miejsce jest bardzo narazone na uszkodzenia. wkoncu to enduro i przy jezdzie w lesie łatwo ocos zachaczyc. zobacz czy cylinder przy laczeniu z glowica jest suchy . no i jak chodzi czy trzyma wolen obroty jak sie wkręca na wyzsze obroty- czy mozolnie czy gwałtownie . zobacz jak odpala na zimnym i na cieplym silniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) Też by sprawdzić czy np. motor nie jest powypadkowy to zwróc uwage na śróbki róznego rodzaju, czy są orginalne czy zmieniane. Jak cos sie stanie to zazwyczaj wstawia sie inne śróbki, nieorginalne. Powodzenia:] Edytowane 14 Maja 2007 przez _krisss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) sprawdz czy czyscil wycieki pod silnikeim i sprawdz czy nie jest ciepły bo jeśli tak to znaczy ze nie zapalil by nawet na ssaniu za 1 kopem oczywiscie sprawdz amorktyzatory sprawdz czy chodzi na wolnych obrotach. pozdr Edytowane 14 Maja 2007 przez Kubadandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 <quote>sprawdz kolo sruby od spuszczania oleju to miejsce jest bardzo narazone na uszkodzenia. wkoncu to enduro i przy jezdzie w lesie łatwo ocos zachaczyc. <quote>senda ma oslone pod silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a kubadandy mnie ryje kompletnie nie dość że pisze nie wyraźnie to straszne pierdoły! szkoda serwera na takiego buraka ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 <quote>sprawdz kolo sruby od spuszczania oleju to miejsce jest bardzo narazone na uszkodzenia. wkoncu to enduro i przy jezdzie w lesie łatwo ocos zachaczyc. <quote>senda ma oslone pod silnikiem a moze ta niema :icon_rolleyes: moj błąd zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 a kubadandy mnie ryje kompletnie nie dość że pisze nie wyraźnie to straszne pierdoły! szkoda serwera na takiego buraka ;/jeszcze jedno slowo na mnie to pisze do moderatora.a z tym mbx to sie schowaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 jak kupujesz motor to spr na czy jest prosty !! , jak silnik pracuje , na elektronike , albo lepiej bedzie jak pojedziesz z fachowcem :):) :( ;) pozdro dla zmotoryzowanych :):D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.