Skocz do zawartości

odpaliłem swoją Dyktę, Klej i Wodę


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oddalem KLRa do serwisu na regulacje gaznika i z braku laku, dla zabicia nudy, postanowilem ozywic swoj zabunkrowany i troche zapomniany motocykl - DKW KM 200 z 1935 roku.

 

nie mam do niego zadnej elektryki poza iskrownikiem / alternatorem w silniku.

odpalilem go przy pomocy zasilacza z kolejki (regulowane napiecie) i cewki wysokiego napiecia z Rometa.

 

link do filmiku

http://www.bikepics.com/members/thefex/35custom0/ a tutaj fotki

 

na razie motocykl wyglada dosyc biednie, duzo czesci mam odkreconych itp, elektryka podpieta na odwal sie itp, ale na nowo zlapalem bakcyla zeby grzebac przy rupieciu

zeby nim troche pojezdzic, to musze:

- uszczelnic polaczenie cylinder-rury wydechowe (podkladki z miedzi 1mm beda sie do tego nadawaly?)

- zamontowac tlumiki (na razie sa przyczepione bardzo prowizorycznie)

- ustawic sprzeglo (linka)

- uzupelnic albo dorobic reczna dzwignie zmiany biegow

 

ech.. jaka to jest radosc jak sie pierwszy raz odpali taki motocykl ;)

i naprawde śmierdzialo mi w garazu, jakby ktos jakas Yamahe DT odpalil (w paliwie mam orlen semisynt)

 

a wlasnie....

jaki olej zalewac do tego typu masziny?

ja kupilbym jakis mineralny dobrej marki, dobrze mysle? jak tak to jakiej?

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo fex!

Doskonale znam to uczucie, które towaryszy pierwszemu odpaleniu dykty. Ja

już mam za sobą pierwszą jazdę. Niestety aktualnie cieknący na potęgę gaźnik unieruchomił moją maszynę, a kasy na remont nie mam, bo stado moltocykli rośnie w zastraszającym tempie. Czy ten silnik jest szkiełkowany, czy popełniłeś go farbą? Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik po piaskowaniu (znajomy nie mial odpowiednich kulek, to przeszorowal go piaskiem). chyba zle nie wyglada, co? :icon_rolleyes:

 

na filmie bylo widac jak dykta zgasla.. zastanawiam sie dlaczego.. pewnie gaznik do mycia mam.

poza tym tez mi cieknie z gaznika, przelewa sie troche -masz na to rade?

jaka swiece wstawic do KM 200? ja uzylem od ogara, odpowiednik iskry F80 i jakos pyrkalo.

 

jak masz jakis filmik z odpalania i jazdy twojej dykty to wrzuc na na net i wklej link. chetnie poslucham i popatrze.

fotkami tez bys sie pochwalil :smile:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu najswieższa fotka:

http://www.bikepics.com/pictures/842529/

 

A cała galeria, wraz ze staszymi fotami tu: http://www.bikepics.com/members/loopy1/unknown/

 

U mnie leje się spod "nakretki" (nie wiem jak to nazwac) w której znajduje sie dysza, wiec mamy zdejka inny problem, zuważyłem tez ze chyba masz gaźnik Graetzin, a ja mam AMAL'a wiec to inna bajka. Pozatym nawet przy minimalnej ilosci oleju moja maszyna strasznie kopci i pluje oleistą cieczą z wydechów, co zresztą widać na zdjęciach. A filmiku nie mam i nie zrobie bo jak już pisałen narazie moto jest unieruchomione :\

 

Jaką masz srednice czaszy lampy? Bo własnie szukam takiej od dłuższego czasu i na alledrogo właśnie pojawiło sie cos takiego -> http://www.allegro.pl/item192566098_lampa.html

Wymiary sie zgadzają?

 

No i jeszcze jakbyś mógł pstryknąć fote licznika i slimaka, badz podac linka z jakas fota przedstawiajaca takowe to byłbym wniebowzięty.

Pozdro!

Edytowane przez loopy1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiary moze i tak, ale to raczej nie jest lampa od KM 200. zauwaz ze na mojej lampie mocowanie na srube jest w ksztalcie rurki, a na tej z allegro masz taki jakby balonik.

 

wymiary mojej to:

srednica na ktora nachodzi klosz~ 17 cm

srednica zewnetrzna ~ 18 cm

glebokosc lampy ~ 10 cm

nie mam do niej jednak zadnego klosza, bede musial czegos poszukac.

 

u mnie siedzi gaznik Graetzin Kf 20e (albo cos podobnego, nie pamietam juz)

 

mam dwa liczniki, oba VDO. jeden wyskalowany do 50 kmh a drugi do 100. pewnie ten pierwszy jest od jakiegos motoroweru, ale moge sie mylic

 

w ramie mam zamontowane kolo od innego motocykla, w kole od KM 200 nie mam napedu licznika, ale moze bedzie sie dalo przelozyc z tamtego.

 

wszystkie fotki wrzucam na moje bikepics, linka masz w sygnaturze

 

 

btw. jak masz gadugadu to odezwij sie do mnie

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello!

 

Na gadu dam znac jak tylko dotrę do domu bo aktualnie jestem KRK i rzadko mam dostep do kompa.

Wielkie dzieki za zdjęcia!

 

A co do tej sruby o która pytasz to najprosciej zdjąc ten dekiel i samemu sie przekonać. Tylko nie odkrecaj i nie zdejmuj kopnika, bo bedziesz mial wiecej roboty.

 

Moge Ci też wytłumaczyć tak nachłopski rozum. Tam są dwa koła równiległe na jednej osi. Tą srubą reguluje sie jak mocno jedno koło ma dociskać do drugiego w fazie "kopania". Tak wydedukowałem z tego co tam zobaczyłem, oczywiscie to moja subiektywna interpretacja i moge sie mylić :notworthy:

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...