marknt Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 w róznych żródłach podają moc silnika ,a to 18 , 23, czy 28(?) KM i jeszcze nie wiem jakie. Patrzyłem na parametry silnika (fiszki , dane,zestawienia, instrukcje obsługi) - wszystko to same silniki , więc co tak wpływa na moc , przypuszczam, że może kąty na wałku rozrządu , ale aż taka różnica.Gażniki też te same keinhen. A może ktoś wie gdzie są jakieś blokady w KLR 250, i co poprawić.Może coś kto wie na ten temat , albo co zrobić , bo ja mam chyba tą niższą moc. Silnik w stanie idealnym, kompresja OK , nie bierze oleju itp., no prawie bo ideałów nie ma. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 28 KM , co do blokad to pewnie walki, gaznik , krocce. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.