falki Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Wlasnie zamierzam kupic synowi DT50 lub 80 LC2. Jego poprzednim moto byl Ogar 200, wiec nowy nabytek to skok o klase wyzej. Na zakup chcialbym przeznaczyc 2,5-3,0tkm.Poszukiwania zamierzam zaczac od MotoBazaru w Lodzi.Dlatego wielka prosba do uzytkownikow takich sprzetow, poradzcie na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie. Wypiszcie prosze newralgiczne punkty tej maszyny :banghead: POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 1. Kopniak, ma tendencje do nie łapania.2. Dozownik, niema czegoś takiego że odłączony ale sprawyny (90 % pic na wode)3.Tylny amor, a dokładniej tuleje, które przeważnie są już wybite.4.Pokrętło od licznika (tego mniejszego, lubi się łamać, ukręcać)5.Wszelaka elektryka (coś odłączone itp = pic)6.Siedzenia a raczej mechanizm zaczepiający je, oraz bolec z przodu siedzenia (plastikowy)7.Osłona chłodnicy, sprawdź czy wszystkie złączki trzymają, tak samo z plastikami.8.Zębatka zdawcza, mocowana jest na takim wałku z 6 ząbkami, to też lubi być uszkodzone.9.Dozownik czy nie jest zasyfiony.10.Wypytaj dokładnie w jakim stanie są tryby napędzające dozownik i pompkę wodną.11.Sprawdź czy przód sie nie poci.12.Gumowe łącząnie dyfuzora z końcówką, oraz gaźnika z filtrem powietrza. Dokładnie sprawdź mechanizm startera, to zdecydowanie najsłabszy punkt tego silnika. Oraz ten tylny amor. To chyba by było na tyle :banghead: + Wiadome rzeczy jak hamulce, opony, łożyska, stukoty. Zapytaj czy moduł był grzebany (odblokowywany) i czy zostało to zrobione porządnie, oraz czy jeżeli ktoś wyciągał ,,lejek" z dyfuzora czy go dokładnie pospawał, to samo z końcówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi