Skocz do zawartości

DT50/80


Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie zamierzam kupic synowi DT50 lub 80 LC2. Jego poprzednim moto byl Ogar 200, wiec nowy nabytek to skok o klase wyzej. Na zakup chcialbym przeznaczyc 2,5-3,0tkm.Poszukiwania zamierzam zaczac od MotoBazaru w Lodzi.Dlatego wielka prosba do uzytkownikow takich sprzetow, poradzcie na co zwracac szczegolna uwage przy zakupie. Wypiszcie prosze newralgiczne punkty tej maszyny :banghead:

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Kopniak, ma tendencje do nie łapania.

2. Dozownik, niema czegoś takiego że odłączony ale sprawyny (90 % pic na wode)

3.Tylny amor, a dokładniej tuleje, które przeważnie są już wybite.

4.Pokrętło od licznika (tego mniejszego, lubi się łamać, ukręcać)

5.Wszelaka elektryka (coś odłączone itp = pic)

6.Siedzenia a raczej mechanizm zaczepiający je, oraz bolec z przodu siedzenia (plastikowy)

7.Osłona chłodnicy, sprawdź czy wszystkie złączki trzymają, tak samo z plastikami.

8.Zębatka zdawcza, mocowana jest na takim wałku z 6 ząbkami, to też lubi być uszkodzone.

9.Dozownik czy nie jest zasyfiony.

10.Wypytaj dokładnie w jakim stanie są tryby napędzające dozownik i pompkę wodną.

11.Sprawdź czy przód sie nie poci.

12.Gumowe łącząnie dyfuzora z końcówką, oraz gaźnika z filtrem powietrza.

 

 

Dokładnie sprawdź mechanizm startera, to zdecydowanie najsłabszy punkt tego silnika. Oraz ten tylny amor.

 

To chyba by było na tyle :banghead:

 

+ Wiadome rzeczy jak hamulce, opony, łożyska, stukoty.

 

Zapytaj czy moduł był grzebany (odblokowywany) i czy zostało to zrobione porządnie, oraz czy jeżeli ktoś wyciągał ,,lejek" z dyfuzora czy go dokładnie pospawał, to samo z końcówką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...