Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jest to i tak najbardziej wysilone 125cc 4t z tych seryjnie produkowanych.

15KM, chłodzenie cieczą.

Można dać troche bardziej pooddychać poprzez dobry kompletny układ wydechowy.

Ale nie licz na tuningowe wałki rozrządu czy kity zwiększające pojemność.

 

Klasa supermoto to bardzo fajny pomysł, i wydaje się być ciekawa. Modyfikacje są tam mocno ograniczone z tego co pamiętam (układ wydechowy, przełożenie i jakieś pierdółki żeby pod siebie ułożyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to i tak najbardziej wysilone 125cc 4t z tych seryjnie produkowanych.

15KM, chłodzenie cieczą.

Można dać troche bardziej pooddychać poprzez dobry kompletny układ wydechowy.

Ale nie licz na tuningowe wałki rozrządu czy kity zwiększające pojemność.

 

Klasa supermoto to bardzo fajny pomysł, i wydaje się być ciekawa. Modyfikacje są tam mocno ograniczone z tego co pamiętam (układ wydechowy, przełożenie i jakieś pierdółki żeby pod siebie ułożyć :D

 

Ta nowa CBR 125R też ma wg. producenta 15KM, ale jest na wtrysku :rolleyes: a ten nie wiem czy jest. Jeździłem na CBR (tej starej) i na MZ tyle że chyba na wersji RT z tego co dobrze pamiętam i moim zdanie CBR jest mocniejsza. A ta nowa ma więcej mocy jak ta stara ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- MZ jest niemiecka

- Silnik nie jest yamachy tylko został zaprojektowany od podstaw w fabryce mz (silniki w 660 czy coś koło tego... były yamachy)

- spalanie w RT to 3 – 4l (4l to max)

- hamulce – super

 

W terenie jeśli będzie brakowało mocy – a musi brakować :) to możesz zmienić przełożenia.

Co do tjuningu – są na niemieckich stronach tłumiki i jakieś inne pierdoły. Nie interesowałem się tym poważnie więc nie pamiętam gdzie co i jak. Ale na pewno są.

 

prędkość maksymalna to 120 ( w RT) oczywiście motocykl nie osiągnie jej przy dużym wietrze itp. ale tyle idzie. 100 idzie zawsze. Do 110 też..

 

130 można nią jechać ale z górki. Na płaskim nie ma szans. Mi udało się jechać nawet około 135-140 na obwodnicy trójmiasta :D ale motocykl przy takiej prędkości stał się niestabilny.

 

z częściami tak jak pisze Kuba – nie ma już problemu. Ale jakieś 4-5 lat temu czas oczekiwania był okrutnie długi.. a i cena potrafiła niemiło zaskoczyć :-P

 

Jak jakieś pytania to walić śmiało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...