Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam mam maly problem z moja CR 250 polega on na tym ze pomiedzy okanmi na nicasilu pojawilo sie male pekniecie takie jak na zdjeciu Zdjecie Cylindra CO teraz zrobic czy sprobowac przehonowac cylinder i zalozyc tlok na odpowiednia selekcje czy wbijac zeliwna tuleje i miec pewnosc ze jest ok ?? Doradzcie prosze bo juz teraz sam nie wiem. Najbardziej boje sie o to czy nie zniszczy to pierscienia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 nie wygląda to dobrze! Ja na Twoim miejscu dał bym ten nicasil do regeneracji! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No wlasnie tylko gdzie zrobia mi taka regeneracje :D Co do nalozenia nowego to wole juz wbic zeliwna tuleje za 150 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 http://www.allegro.pl/item192654087_ktm_rm...l_nicasil_.html Jeśli już zdecydujesz się na tuleje to zgłoś sie do mnie! Nie polecał bym robić takiej tuleji za 150 pln (chyba za chcesz złożyć i sprzedać) bo wykonana jest ona z bardzo kiepskiej jakości żeliwa, dlatego też ceny tuleji tak bardzo różnią sie od siebie. A jak wiadomo co tanie to drogie! :D Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam mam maly problem z moja CR 250 polega on na tym ze pomiedzy okanmi na nicasilu pojawilo sie male pekniecie takie jak na zdjeciu Zdjecie Cylindra CO teraz zrobic czy sprobowac przehonowac cylinder i zalozyc tlok na odpowiednia selekcje czy wbijac zeliwna tuleje i miec pewnosc ze jest ok ?? Doradzcie prosze bo juz teraz sam nie wiem. Najbardziej boje sie o to czy nie zniszczy to pierscienia ;)Lepiej zrobic cylinder bo jak ci to pierscienia nie rozpier... to ulamie sie kawalek i jeszce glowice bedziesz musial robic:/ Tylko pamietaj ze na zeliwnej odczujesz spadek mocy:/ lepiej odlozyc sianko i Nicasilpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mam Rm na takiej tuleji i jest OK . TZn na tuleji nie odczuje spadku mocy tylko moto sie bedzie grzalo bardziej ale szczerze mowiac szkoda mi tego nicasilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 a wstawienie tuleji kosztje tylko 150zl? jestes pewnien? o moze te ceny tak leca bo kumpel robil z 15 roku temu i za wstawienie ulei do hondy ns125 zaplacil 600zl:D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Jest u nas w miejscowosci taki koles co dlubie przy tym troche po robocie wiem ze kiedys nawet MartiMotocykle podsylal mu cylindry do tulejowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ahaa. to jak toj est takie tanie to moze jednak lepiej ci ta tuleje zorbic, masz zaoszczedzone z 400zl, torche mniejsza moc, ale nie wiele i mozejsz pwnie jedzic, i z rtemontami juz bedziesz mal taniej jakby co. JA bym na towim miejsc robil tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Podjade chyba do MartinMotocykle niech oni to jeszcze zobacza i ocenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Lepiej zrobic cylinder bo jak ci to pierscienia nie rozpier... to ulamie sie kawalek i jeszce glowice bedziesz musial robic:/ Tylko pamietaj ze na zeliwnej odczujesz spadek mocy:/ lepiej odlozyc sianko i NicasilpozdroCo Ty za brednie gadasz? Głowice robić? jaki ku*wa spadek mocy? Jeździłeś na nicasilu i na żeliwnej tuleji? Ja jeździłem i zaręczam ze żadnego spadku mocy nie ma! Różnica jest tylko w oddawaniu ciepła. Daj do regeneracji ten nicasil i nie wstawiaj żeliwa! Będziesz musiał robić szlify i problem moze byc z tłokami nad wymiar. Vertex takich nie robi, jedynie chyba Wossner. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Co Ty za brednie gadasz? Głowice robić? jaki ku*wa spadek mocy? Jeździłeś na nicasilu i na żeliwnej tuleji? Ja jeździłem i zaręczam ze żadnego spadku mocy nie ma! Różnica jest tylko w oddawaniu ciepła. Daj do regeneracji ten nicasil i nie wstawiaj żeliwa! Będziesz musiał robić szlify i problem moze byc z tłokami nad wymiar. Vertex takich nie robi, jedynie chyba Wossner. Przeczytales co napisalem??? Napisalem co moze sie stac jak ulamie sie kawalek... Jezdzilem na Nicasilu KX-em i zalozylismy zeliwo i byl spadek mocy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Nie wiem wedlug mnie nie ma spadku mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Przeczytales co napisalem??? Napisalem co moze sie stac jak ulamie sie kawalek... Jezdzilem na Nicasilu KX-em i zalozylismy zeliwo i byl spadek mocy:/No i niby co sie może z głowicą stać jak pęknie pierścionek? zawory się pokrzywią? buhahahaha :icon_mrgreen:Jeśli był spadek mocy to zrobiliście coś nie tak jak trzeba. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja sie rowniez podpisuje pod tym ze przy przesiadce na dobrze zrobione zeliwo, spadek mocy praktycznie nie wystepuje. Co do glowicy to to nie jest 4suw ze trzeba ja regenerowac jak dostanie jakims kawalkiem tloka czy pierscienia. W co drugim 2paku mialem poryta glowicepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.