Skocz do zawartości

Honda cd90 po przeróbkach - nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kupilem niedawno oryginalny silnik Hondy model cd90. Nie mialem okazji go sprawdzac, bo oryginalny tlok i cylinder byl zdjety (zatarcie najprawdopodobniej przez zbyt maly poziom oleju).

Korzystajac z okazji wymienilem cylinder i tlok na pojemnosc 110. Musialem w tym celu rozwiercac kartery, po srednica zewnetrzna szyjki cylundra byla 2 mm za duza. sprawdzilem przy okazji pompe oleju - bez zarzutow. Nie znalazlem specjalnie duzo "syfu" w srodku. Za to resztki gestego, czarno-brazowego oleju.

Po zlozeniu go spowrotem nie pali.

Iskra jest, zaplon ustawiony zgodnie z podrecznikiem, kompresji nie moge teraz sprawdzic, ale "na oko" wyglada pozadnie (dobry ciag na gazniku).

Podejrzewalem zaplon, ale sprawdzalem kilka razy i nie znajduje zadnego problemu,

Czy mozliwe ze gaznik jest za maly ? W tej chwili podlaczylem 16 mm, a widzialem na rynku dostepne do tej pojemnosci nawet 26 mm. Mysle wiec ze ma to wplyw - ale czy az tak duzy ze moto nie moze zapalic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...