elblante Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam Kupilem niedawno oryginalny silnik Hondy model cd90. Nie mialem okazji go sprawdzac, bo oryginalny tlok i cylinder byl zdjety (zatarcie najprawdopodobniej przez zbyt maly poziom oleju).Korzystajac z okazji wymienilem cylinder i tlok na pojemnosc 110. Musialem w tym celu rozwiercac kartery, po srednica zewnetrzna szyjki cylundra byla 2 mm za duza. sprawdzilem przy okazji pompe oleju - bez zarzutow. Nie znalazlem specjalnie duzo "syfu" w srodku. Za to resztki gestego, czarno-brazowego oleju.Po zlozeniu go spowrotem nie pali. Iskra jest, zaplon ustawiony zgodnie z podrecznikiem, kompresji nie moge teraz sprawdzic, ale "na oko" wyglada pozadnie (dobry ciag na gazniku). Podejrzewalem zaplon, ale sprawdzalem kilka razy i nie znajduje zadnego problemu, Czy mozliwe ze gaznik jest za maly ? W tej chwili podlaczylem 16 mm, a widzialem na rynku dostepne do tej pojemnosci nawet 26 mm. Mysle wiec ze ma to wplyw - ale czy az tak duzy ze moto nie moze zapalic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.