Skocz do zawartości

Honda NSR 125R


emiel3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Mam mały problemik, może wam uda sie go rozwiązać. Wiec nsr-ka się strasznie grzeje jak jest np; 20-25C to to tem. podskakuje blisko czerwonego pola a jak jest chłodniej temperatura jest w normie. Nie wiem czym jest to spowodowane, może termostat jest zepsuty (bo nie wiem czy on może tutaj coś szkodzić) jak myślicie? albo chłodnica zasyfiona?? I jak bym termostat wyciągnął to było by coś lepiej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli do ukladu chlodzenia dostal sie jakis syf to najlepiej jest go przeplukac podcisnieniowo ;p , jesli to nic nie da to trzeba bedzie sprawdzic termostat czy przypadkiem sie nie zepsul, mozna jedzic bez termostatu tylko wtedy bardzo wolno bedzie sie nagrzewal kiedy bedzie zimny ;]

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywalisz termostat to od samego rozruchu silnik bedzie sie chłodził, troche to wpłynie na żywotność silnika, ale chłodzenie teoretycznie powinno być efektywniejsze. Wymien plyn i wyczyść chłodnice i sprawdz jak to bedzie :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw sprawdził czy gdzieś się nie zasyfiła a dopiero potem robił coś z termostatem. A jeżeli grzeje Ci się dopiero w temperaturach 20-25 to raczej nie termostat bo gdyby był padnięty grzał by się znacznie wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kupie taki płyn czyszczący bo chyba są jak dobrze pamiętam i zrobię ten zabieg. A jak nie pomorze to wyciągnę termostat. I jeszcze jak zagrzała sie nerka to podnosił sie stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie dużo ale sie podnosił, i płyn nie wracał a powinien, i wtedy więcej się grzała. No nie wiem co to jest. Musze to zrobić bo jak pojadę dalej a moto nawali to co zrobię ;)((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Płyn jest nowy już wymieniłem, a czy może być tak że termostat może hamować płyn? może być nie do końca

otwarty?

 

Czy odpowietrzyłeś układ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest temp ze mowisz ze jest blisko czerwonego pola?? Teoretycznie to powinno byc blisko czerownego ale nie na czerwonym :D ok 100 stopni. Jaki wylecial plyn podczas wymiany?? Jak go spuszczales to byly jakies syfy?? Zanim wymieniles plyn to tez sie grzal? Odp na pytania - to sporo kwesti wyjasni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Tak myślę że jest odpowietrzony. To jesteście za termostatem że to on jest przyczyną tego problemu??

 

Lepiej nie myśl, że jest odpowietrzony, tylko odpowietrz. Wiem, wiem, zdejmowanie owiek itd, ale wysoka temp nie jest zdrowa dla silnika. Jeśli to nie pomoże to wywal termostat. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest temp ze mowisz ze jest blisko czerwonego pola?? Teoretycznie to powinno byc blisko czerownego ale nie na czerwonym :biggrin: ok 100 stopni. Jaki wylecial plyn podczas wymiany?? Jak go spuszczales to byly jakies syfy?? Zanim wymienileś plyn to tez sie grzał? Odp. na pytania - to sporo kwesti wyjasni :buttrock:

 

 

 

Temperatura jest bliżej czerwonego jak jest ciepło i jak dostaje w " dupe " a jak jest chłodniejsze powietrze to jest taka jaka powinna być bo wiem jak ma być bo kumpel też ma taka nsr-ke. Właśnie płyn podczas wymiany wyleciał bardzo zasyfiony i byłem zaskoczony tym :/ a przed wymiana nie zwróciłem uwagi czy sie grzał bo zaraz po kupnie wymieniłem ( parę dni po zakupie ). Płukałem układ chłodniczy w sposób taki że wlałem nowy przejechałem się i znów spuściłem tak 2 razy, trosze chyba coś to dało ale czy do końca to nie wiem.

 

Lepiej nie myśl, że jest odpowietrzony, tylko odpowietrz. Wiem, wiem, zdejmowanie owiek itd, ale wysoka temp nie jest zdrowa dla silnika. Jeśli to nie pomoże to wywal termostat. Pozdrawiam

 

Jest odpowietrzony w 100%, ale wyciągnę ten termostat i zobaczy się jak będzie bez. I przepłukam jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplukac to musisz pod cisnieniem. Jak nie masz innego wyjscia to spusc plyn odkrec korek i normalnie woda z weza przeplucz ten uklad. Nastepnie odczekaj az cala woda z syfem zleci z ukladu, zalej plyn przejedz sie, dolej plynu (bo jak znam zycie to trzeba bedzie troche dolac) i zobacz czy jest efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...