emiel3 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam:)Mam mały problemik, może wam uda sie go rozwiązać. Wiec nsr-ka się strasznie grzeje jak jest np; 20-25C to to tem. podskakuje blisko czerwonego pola a jak jest chłodniej temperatura jest w normie. Nie wiem czym jest to spowodowane, może termostat jest zepsuty (bo nie wiem czy on może tutaj coś szkodzić) jak myślicie? albo chłodnica zasyfiona?? I jak bym termostat wyciągnął to było by coś lepiej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 jesli do ukladu chlodzenia dostal sie jakis syf to najlepiej jest go przeplukac podcisnieniowo ;p , jesli to nic nie da to trzeba bedzie sprawdzic termostat czy przypadkiem sie nie zepsul, mozna jedzic bez termostatu tylko wtedy bardzo wolno bedzie sie nagrzewal kiedy bedzie zimny ;]pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jak wywalisz termostat to od samego rozruchu silnik bedzie sie chłodził, troche to wpłynie na żywotność silnika, ale chłodzenie teoretycznie powinno być efektywniejsze. Wymien plyn i wyczyść chłodnice i sprawdz jak to bedzie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Płyn jest nowy już wymieniłem, a czy może być tak że termostat może hamować płyn? może być nie do końca otwarty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ja bym najpierw sprawdził czy gdzieś się nie zasyfiła a dopiero potem robił coś z termostatem. A jeżeli grzeje Ci się dopiero w temperaturach 20-25 to raczej nie termostat bo gdyby był padnięty grzał by się znacznie wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 mozesz wyjąc termostat, wrzucic go do garnka z woda, gotowac i obserwowac jak sie otwiera, w okolicach 80'C powinien byc całkowicie otwarty :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 No kupie taki płyn czyszczący bo chyba są jak dobrze pamiętam i zrobię ten zabieg. A jak nie pomorze to wyciągnę termostat. I jeszcze jak zagrzała sie nerka to podnosił sie stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie dużo ale sie podnosił, i płyn nie wracał a powinien, i wtedy więcej się grzała. No nie wiem co to jest. Musze to zrobić bo jak pojadę dalej a moto nawali to co zrobię ;)(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 z tego co mowisz to termostat jest do wymiany , albo do wyjecia ;ppozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Płyn jest nowy już wymieniłem, a czy może być tak że termostat może hamować płyn? może być nie do końca otwarty? Czy odpowietrzyłeś układ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Tak myślę że jest odpowietrzony. To jesteście za termostatem że to on jest przyczyną tego problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 wyjmij i sie przejec bez i zobacz czy bedzie roznica jesli nie to znaczy ze gdzies masz syf w ukladzie i trzeba go przeczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jaka jest temp ze mowisz ze jest blisko czerwonego pola?? Teoretycznie to powinno byc blisko czerownego ale nie na czerwonym :D ok 100 stopni. Jaki wylecial plyn podczas wymiany?? Jak go spuszczales to byly jakies syfy?? Zanim wymieniles plyn to tez sie grzal? Odp na pytania - to sporo kwesti wyjasni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Tak myślę że jest odpowietrzony. To jesteście za termostatem że to on jest przyczyną tego problemu?? Lepiej nie myśl, że jest odpowietrzony, tylko odpowietrz. Wiem, wiem, zdejmowanie owiek itd, ale wysoka temp nie jest zdrowa dla silnika. Jeśli to nie pomoże to wywal termostat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Jaka jest temp ze mowisz ze jest blisko czerwonego pola?? Teoretycznie to powinno byc blisko czerownego ale nie na czerwonym :biggrin: ok 100 stopni. Jaki wylecial plyn podczas wymiany?? Jak go spuszczales to byly jakies syfy?? Zanim wymienileś plyn to tez sie grzał? Odp. na pytania - to sporo kwesti wyjasni :buttrock: Temperatura jest bliżej czerwonego jak jest ciepło i jak dostaje w " dupe " a jak jest chłodniejsze powietrze to jest taka jaka powinna być bo wiem jak ma być bo kumpel też ma taka nsr-ke. Właśnie płyn podczas wymiany wyleciał bardzo zasyfiony i byłem zaskoczony tym :/ a przed wymiana nie zwróciłem uwagi czy sie grzał bo zaraz po kupnie wymieniłem ( parę dni po zakupie ). Płukałem układ chłodniczy w sposób taki że wlałem nowy przejechałem się i znów spuściłem tak 2 razy, trosze chyba coś to dało ale czy do końca to nie wiem. Lepiej nie myśl, że jest odpowietrzony, tylko odpowietrz. Wiem, wiem, zdejmowanie owiek itd, ale wysoka temp nie jest zdrowa dla silnika. Jeśli to nie pomoże to wywal termostat. Pozdrawiam Jest odpowietrzony w 100%, ale wyciągnę ten termostat i zobaczy się jak będzie bez. I przepłukam jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Przeplukac to musisz pod cisnieniem. Jak nie masz innego wyjscia to spusc plyn odkrec korek i normalnie woda z weza przeplucz ten uklad. Nastepnie odczekaj az cala woda z syfem zleci z ukladu, zalej plyn przejedz sie, dolej plynu (bo jak znam zycie to trzeba bedzie troche dolac) i zobacz czy jest efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.