michasik2 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 problem jest taki najpierw ,miałem problemy z palącymi się żarówkami przez za duże napięcie.poradziliście mi żeby wymienić regulator ( niepotrzebnie ; )) no ale zmieniłem 6 diodowy na 9 diodowy i... nie było efektu. oba regulatory ładują tak samo ( ładowały mi do około 21v) ale problem ładowania rozwiązałem. wystarczyło podpiąć masę do regulatora i napięcie było maksymalnie 14.1 ale...mz zaczęła bardzo powoli schodzić z obrotów. wygląda to tak jakby linka lub przepustnica się zacierała ale.. jeśli odłączę masę z regulatora silnik równiej pracuje a obroty spadają normalnie. i teraz prośbapomóżcie bo skończyły mi się pomysły jak rozwiązać problem obrotów? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 problem jest taki najpierw ,miałem problemy z palącymi się żarówkami przez za duże napięcie.poradziliście mi żeby wymienić regulator ( niepotrzebnie ; )) no ale zmieniłem 6 diodowy na 9 diodowy i... nie było efektu. oba regulatory ładują tak samo ( ładowały mi do około 21v) ale problem ładowania rozwiązałem. wystarczyło podpiąć masę do regulatora i napięcie było maksymalnie 14.1 ale...mz zaczęła bardzo powoli schodzić z obrotów. wygląda to tak jakby linka lub przepustnica się zacierała ale.. jeśli odłączę masę z regulatora silnik równiej pracuje a obroty spadają normalnie. i teraz prośbapomóżcie bo skończyły mi się pomysły jak rozwiązać problem obrotów? :banghead: :banghead: kolego, jeśli nie podlączyleś masy do reg. to Twoja wina, jak nie wiedzialeś jak to poprawnie podlączyć to trzeba było pytać... wolno schodzi to znaczy jak? gaźnik wyczyszczony i wyregilowny ? (zaplon dobrze ustawiony?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 I napisz jaki masz zapłon , elektronik czy przerywacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 przypomniało mi się, że może to być lewe powietrze dlatego sprawdz wszystkie polączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 zapłon elektroniczny gaźnik czysty dysze nowe.ale dlaczego bez masy na regulatorze chodzi normalnie a z masą już nie bardzo. gdyby łapał lewe powietrze to z obrotów by nie schodził w obu przypadkach?a wolno to znaczy wolno :crossy: schodzi tak jakby zacinała się linka gazu lub przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 i to moze byc lewe powietrze, ochodzi mi o wolne schodzenie z obrotow!! Pozdrawiam! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) 100 % że nie lewe powietrze.To coś z układem zapłonowym , elektryką .Tylko co , pierwszy raz coś takiego słyszę.Najlepiej by było gdybyś mógł wymienić elektronika na przerywacz.Jakby dobrze chodził to wiadomo by było że to wina modułu lub kabelków z modułu do impulsatora.Możesz jeszcze zamiast przerabiać na przerywacz spróbować podpiąc układ zapłonowy pod osobny akuś żeby odizolować go od instalacji moto .W każdym razie szukaj w elektryce.I napisz o efektach. Edytowane 29 Marca 2007 przez goorny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.