cypek41 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Tak jak w temacie dozownik dobrze ustawiony ale moto dymi strasznie ;/ niedawno bylo wszystko ok a teraz cos sie zje***lo i dymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Pewnie poszedl simering.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Tak jak w temacie dozownik dobrze ustawiony ale moto dymi strasznie ;/ niedawno bylo wszystko ok a teraz cos sie zje***lo i dymi. To, że silnik kopci może oznaczać nieprawidłową regulcję zapłonu, dozownika oleju, dodatkowy olej w paliwie, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, uszkodzony simmering lub nieszczelne kartery. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 a moze swieca juz prosi sie powoli o wymiane? z tego powodu tez moze kopcic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 a moze swieca juz prosi sie powoli o wymiane? z tego powodu tez moze kopcic? Nie liczyłbym na to, ale zmienić nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 A dymi mocno na zimno czy na ciepło??? Bo na zimno wszystkie 125 bardzo mocno kopcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 NA cieplo tez niezle daje :/ i jest taki patent ze na wolnych obrotach dajac gazu moto sie dlawi :/ i dymi caly czas . Czy to mzoe byc uszkodzony simmering i przez niego dostaje sie tez lewe powietrze? jak tak to z ktorej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Tak. Miałem tak samo u siebie w RX 125. Niestety okazało się ostatecznie to dosyć poważna sprawa. Korba się skrzywiła i simmering poszedł w pizdu. Ogólnie mówiąc musiałem troche rzeczy powymieniac... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 a orientuje sie ktos czy mozna wymieniac ten simmering bez rozpolawiania silnika?? i czy istnieje jakis sposob zeby to sprawdzic ze to bankowo simerring a nic innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Jak to sprawdzić, no ciężko będzie tak na 100%. Najpierw od najłatwiejszych rzeczy zaczynaj: skład mieszanki(może za dużo oleju?), potem regulacja gaźnika(przy okazji wyczyść :)), następnie sprawdź na nowej świecy, a na sam koniec zostaje rozebranie silnika na części. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Gaźnik czyscilem i probowalem regulowac , dozownik dobrze ustawiony, dzisiaj tak cos strzelilo z wydechu swieca padla, na innej iskra jest ale jutro bede mial orygionalna. czyli wyglada na to ze to ten simering. tylko czy trzeba caly silnik rozbebeszac czy tak da rady Gaźnik czyscilem i probowalem regulowac , dozownik dobrze ustawiony, dzisiaj tak cos strzelilo z wydechu swieca padla, na innej iskra jest ale jutro bede mial orygionalna. czyli wyglada na to ze to ten simering. tylko czy trzeba caly silnik rozbebeszac czy tak da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Gaźnik czyscilem i probowalem regulowac , dozownik dobrze ustawiony, dzisiaj tak cos strzelilo z wydechu swieca padla, na innej iskra jest ale jutro bede mial orygionalna. czyli wyglada na to ze to ten simering. tylko czy trzeba caly silnik rozbebeszac czy tak da rady Co to znaczy dobrze ustawiony dozownik? Regulowałeś gaźnik? Czym? Do tego potrzebna jest specjalistyczna aparatura pomiarowa. Strzeliło z wydechu? Sprawdź zapłon, wymień świecę. Wygląda na to, że simmering? Dlaczego? Jest znacznie więcej możliwości. Co do wymiany simmeringu da sie to zrobić bez rozbierania karterów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 dozownik jest dobrze ustawiony fabrycznie sa dwie kreski ktore maja sie pokrywac i tak jest. gaznik musze jeszcze sprobowac wyregulowac a jutro bede mial nowa swiece to zobacze co bedzie. Moze to jest wina oleju w dozowniku ze tak kopci :/ mam wlany jakis zielony ale nie wiem co to jest :| prawdopodobnie jutro wyleje go i wleje Castrola R2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 dozownik jest dobrze ustawiony fabrycznie sa dwie kreski ktore maja sie pokrywac i tak jest. gaznik musze jeszcze sprobowac wyregulowac a jutro bede mial nowa swiece to zobacze co bedzie. Moze to jest wina oleju w dozowniku ze tak kopci :/ mam wlany jakis zielony ale nie wiem co to jest :| prawdopodobnie jutro wyleje go i wleje Castrola R2 Nie wiem o jakich kreskach mówisz, ale regulacja dozownika polega na sprawdzeniu i wyregulowaniu ilości pompowanego oleju w stosunku do benzyny. Pisałem niedwno jak to zrobić. Pozdrawiam dozownik jest dobrze ustawiony fabrycznie sa dwie kreski ktore maja sie pokrywac i tak jest. gaznik musze jeszcze sprobowac wyregulowac a jutro bede mial nowa swiece to zobacze co bedzie. Moze to jest wina oleju w dozowniku ze tak kopci :/ mam wlany jakis zielony ale nie wiem co to jest :| prawdopodobnie jutro wyleje go i wleje Castrola R2 Nie wiem o jakich kreskach mówisz, ale regulacja dozownika polega na sprawdzeniu i wyregulowaniu ilości pompowanego oleju w stosunku do benzyny. Pisałem niedwno jak to zrobić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.