Bocian cbr Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Mam pytanie: najprawdopobniej z powodu zużytej powierzchni chromowanej bede musiał wymienic rurę w ladze w cbr 954, aby zdemontować dolny element do którego mocujemy oś koła oraz zacisk (odlew) od rury wysarczy odkręcić śrubę która idzie wzdłuż wzdłuż osi lagi przykręca ją sie od dołu niemalże od ośki koła czy dodatkowo oprócz śruby to jest klejone albo wprasowywane. jak jest ze ściąganiem takich elementów oraz z póżniejszym montażem (w sewisówce ten element pokazany jest jako całość) czy trzeba używać jakiegoś kleju do montażu itp. dziękuje za wszelkie wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Wiesz jakos watpie czy uda ci sie wymienic sama rure bo ta czesc jest traktowana jako calosc,nie pozostaje nic innego jak szukac calej jednej lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Rura jest wkręcana w ten aluminiowy element i zabezpieczana z boku wkrętem. Ale o wykręceniu jej bez uszkodzenia możesz praktycznie zapomnieć a po drugie raczej nigdzie nie kupisz samej rury, a kompletny dół kosztuje około 1200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 właśnie ze same rury są oferowane za około 380 zł w kilku miejscach, a cały element za 1700 w serwisie to trochę dużo. Myślałem ze jak oferowane są same rury to chyba jest jakiś sposób zeby je bezproblemowo wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Wszystko się da, tylko nie zawsze idzie łatwo1. Odszukaj kołek ustalający (w tym dolnym aluminiowym elemencie) i spróbuj go wykręcić. Często nie chce iść więc trzeba rozwiercić.2. Wkręcasz rurę w imadło hydrauliczne, wkładasz jakiś trzpień w miejsce ośki i rozkręcasz.3. Jeśli uszkodziłeś gwint kołka w czasie rozwiercania, to przegwintuj na rozmiar większy.4. Skręcasz wszystko do kupy z nową rurą. Oczywiście naluży pamiętać że rurę należy mocować tak zeby jej nie uszkodzić. Najlepiej przez grubą twardą gumę. PozdrawiamRoger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.