Skocz do zawartości

Nie chce palić po wymianie dysz - Gaźnik


Darek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum.

Mam problem z uruchomieniem mojej „etki” 251 (1991r). Otóż nie wiem co mnie skusiło postanowiłem wymienić sobie część dysz w gaźniku 30N3-1 i od tej pory motorek zamarł na amen. Nie chce odpalić ani na popych ani też jak się to powinno robić – kopniakiem. I jeszcze na dodatek pogrzebałem sobie przy pływaku totalnie rozregulowując poziom paliwa w gaźniku, ale zaraz znalazłem informacje o regulacji poziomu i tak też zrobiłem, czyli przy moim gaźniku typ. 30N3-1 przy zamkniętym na być 28mm i otw. 35mm. Niestety nic to nie dało. Sprawdziłem iskrę – OK., sprawdziłem filtr powietrza – OK., iglica ustawiona na środkowym rowku, nowy akumulator.. Motorek pod względem mechaniki nie wykazywał żadnych niepokojących uwag tym bardziej, że ma dopiero nakręcone 19 tys. km. Już mi brakuje pomysłów co mógłbym jeszcze zrobić, nie wiem – może jakiś bezpiecznik, choć stacyjka świeci i jak pisałem jest iskra, chyba że jest osobny bezpiecznik na zapłon? Na opakowaniu dysz do gaźnika pasało ETZ 251. Dysza regulacyjna w gaźniku jest odkręcona na 2,5 obrotu. Tak gdybając myślałem jeszcze o zapłonie, ale skoro wcześniej chodził to raczej nic nie miało prawo się przestawić – choć gdyby ktoś z Was mi podpowiedział jak się ustawia elektroniczny zapłon to bardzo proszę.

Bardzo proszę o poradę.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich na forum.

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw napisz jak ustawiłeś te 28 mm(35jest mniej ważne).Proponuje zrobić tak .wyciągnij gaźnik i ściągnij pokrywę komory pływaka.Ściągnij podkładkę i załóż jakiś giętki przewód w miejsce gdzie podłanczasz paliwko .Weź suwmiarkę .ustaw gaźnik pionowo i oprzyj głębokościomierz o gaźnik w miejsce gdzie pokrywa styka się z korpusem gaźnika.koniec suwmiarki oprzyj o pływak w najniższym miejscu.Teraz dmuchasz w rurke i zamykasz suwmiarke aż do momentu gdy przestanie syczeć.stop.zobacz pomiar musi być 28.

Wow tyle pisania a to takie proste . 1 minuta i wiesz ile jest.I to dokładnie.

Jak wyciągniesz zimny motor to odkręć paliwo i na ssaniu bez gazu parę razy kopnij.świeca powinna być mokra.

Potem zakręć paliwo i na pół gazu kopnij parę razy.

Napisz czy i jak zapaliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Goorny za wskazówki. Właśnie wczoraj do wieczora siedziałem przy niej i poradziłem sobie z tym problemem, wiesz co było - banalna sprawa, SPADŁA GUMKA Z CIĘGNA SSANIA I SIĘ MOCNO WBIŁA W GNIEŹDZIE SSANIA, kurcze ile człowiek jeszcze musi się uczyć. Jescze raz dzięki za Twoje chęci do pomocy.

Pozdrawiam.

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...