Skocz do zawartości

Jak rozpoznać czy motor ma jeszcze blokady? dt 80


matred
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Zastanawiałem sie czy mój motor jest odblokowany (Yamaha dt 80 lc2 1993). Na ostatnim biegu (6) "wkręca" się tylko na 7,2 tys obrotów, a prędkość ciężko przekroczyć 70km/h (kiedyś jechałem 75 nawet). Motor zaczyna sie "dusić". Moje przełożenia na zębatkach to 15 zębów z przodu (przy silniku) a 51 zębów z tyłu. Moto jest świeżo po remoncie (zrobione 1000km). Kupiony stożkowy filtr powietrza.

Jak myślicie. Jest zablokowany czy nie? Jeśli będzie potrzeba więcej informacji to napisze. Warto ją odblokawać? (chodzi mi oczywiście o trwałość silnika)?

Pozdrawiam, matred!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Zastanawiałem sie czy mój motor jest odblokowany (Yamaha dt 80 lc2 1993). Na ostatnim biegu (6) "wkręca" się tylko na 7,2 tys obrotów, a prędkość ciężko przekroczyć 70km/h (kiedyś jechałem 75 nawet). Motor zaczyna sie "dusić". Moje przełożenia na zębatkach to 15 zębów z przodu (przy silniku) a 51 zębów z tyłu. Moto jest świeżo po remoncie (zrobione 1000km). Kupiony stożkowy filtr powietrza.

Jak myślicie. Jest zablokowany czy nie? Jeśli będzie potrzeba więcej informacji to napisze. Warto ją odblokawać? (chodzi mi oczywiście o trwałość silnika)?

Pozdrawiam, matred!

tak jest zablokowane moto a zebatki to raczej bedzie to samo przełożenie 3,4 wpisz wyszukiwarce i poczytaj temat poswiecony temu modelowi. DT :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc go odblkouje. A żywotność silnika dużo spadnie czy niewiele? Nie chce znów robić remontu (właściwie to docierać) A nie orientujecie sie jaki jest dzwiek po zdjeciu blokad?( :biggrin: ) Żebym sie nie ośmieszył ( {pyr pyr pyr....} wiecie o co chodzi ;)). Żeby coś było basiku(wiem ze nie uzyska sie takiego efektu jak ze sportowym tłumikiem ale jak ma śmiesznie pyrkotać to wole go wyiszyć). I nie wiem czy wyciszać końcówke czy nie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc go odblkouje. A żywotność silnika dużo spadnie czy niewiele? Nie chce znów robić remontu (właściwie to docierać) A nie orientujecie sie jaki jest dzwiek po zdjeciu blokad?( :biggrin: ) Żebym sie nie ośmieszył ( {pyr pyr pyr....} wiecie o co chodzi ;)). Żeby coś było basiku(wiem ze nie uzyska sie takiego efektu jak ze sportowym tłumikiem ale jak ma śmiesznie pyrkotać to wole go wyiszyć). I nie wiem czy wyciszać końcówke czy nie. :)

to nie jest czterosów aby miał basowy dzwięk kazdy dwusuw prykota hehe,odgłoś zbytnio sie nie zmieni tylko bedzie troche głośniejszy bo bedzie oprużniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...