matred Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Witam!!Zastanawiałem sie czy mój motor jest odblokowany (Yamaha dt 80 lc2 1993). Na ostatnim biegu (6) "wkręca" się tylko na 7,2 tys obrotów, a prędkość ciężko przekroczyć 70km/h (kiedyś jechałem 75 nawet). Motor zaczyna sie "dusić". Moje przełożenia na zębatkach to 15 zębów z przodu (przy silniku) a 51 zębów z tyłu. Moto jest świeżo po remoncie (zrobione 1000km). Kupiony stożkowy filtr powietrza. Jak myślicie. Jest zablokowany czy nie? Jeśli będzie potrzeba więcej informacji to napisze. Warto ją odblokawać? (chodzi mi oczywiście o trwałość silnika)?Pozdrawiam, matred! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Witam!!Zastanawiałem sie czy mój motor jest odblokowany (Yamaha dt 80 lc2 1993). Na ostatnim biegu (6) "wkręca" się tylko na 7,2 tys obrotów, a prędkość ciężko przekroczyć 70km/h (kiedyś jechałem 75 nawet). Motor zaczyna sie "dusić". Moje przełożenia na zębatkach to 15 zębów z przodu (przy silniku) a 51 zębów z tyłu. Moto jest świeżo po remoncie (zrobione 1000km). Kupiony stożkowy filtr powietrza. Jak myślicie. Jest zablokowany czy nie? Jeśli będzie potrzeba więcej informacji to napisze. Warto ją odblokawać? (chodzi mi oczywiście o trwałość silnika)?Pozdrawiam, matred! tak jest zablokowane moto a zebatki to raczej bedzie to samo przełożenie 3,4 wpisz wyszukiwarce i poczytaj temat poswiecony temu modelowi. DT :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matred Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Więc go odblkouje. A żywotność silnika dużo spadnie czy niewiele? Nie chce znów robić remontu (właściwie to docierać) A nie orientujecie sie jaki jest dzwiek po zdjeciu blokad?( :biggrin: ) Żebym sie nie ośmieszył ( {pyr pyr pyr....} wiecie o co chodzi ;)). Żeby coś było basiku(wiem ze nie uzyska sie takiego efektu jak ze sportowym tłumikiem ale jak ma śmiesznie pyrkotać to wole go wyiszyć). I nie wiem czy wyciszać końcówke czy nie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Żeby coś było basiku basik w 2T ? no to powodzenia przy konstruowaniu takiego tłumika.. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Więc go odblkouje. A żywotność silnika dużo spadnie czy niewiele? Nie chce znów robić remontu (właściwie to docierać) A nie orientujecie sie jaki jest dzwiek po zdjeciu blokad?( :biggrin: ) Żebym sie nie ośmieszył ( {pyr pyr pyr....} wiecie o co chodzi ;)). Żeby coś było basiku(wiem ze nie uzyska sie takiego efektu jak ze sportowym tłumikiem ale jak ma śmiesznie pyrkotać to wole go wyiszyć). I nie wiem czy wyciszać końcówke czy nie. :)to nie jest czterosów aby miał basowy dzwięk kazdy dwusuw prykota hehe,odgłoś zbytnio sie nie zmieni tylko bedzie troche głośniejszy bo bedzie oprużniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.