Lemon Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Warto przeglądać statystyki po to aby by świadomym tego że wypadki się zdarzają i to jak widać w najróżniejszych okolicznościach.... Co do samego zagadnienia statystyki, to mój wykładowca na uczelni zwykł mawiać: "badanie statystyczne może być przydatne pod warunkiem, że prawidłowo się je zinterpretuje, np.: gdy wychodzę na spacer ze swoim psem to statystycznie mamy po trzy nogi" Cytuj Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą, jaka mu się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) Dlaczego jest mniej wypadków z udziałem motocyklistów w UK,DE,IT,AU,FR ?? Bo to sa bogatsze kraje motocykle pojawiły sie tam wczeniej (bo było na to ludzi stać) i wczesniej sie ludize do nich przyzwyczaili. Dodatkowym czynnikiem tez jest kultura jazdy i kursy szkoleniowe na prawo jazdy w innych krajach. W polsce jak zreszta wszystko jest BYLE JAK prowadzone po łebkach. pzdr zastanawiam sie ile kierowcow po 3 latach od zdania prawka byla by w stanie zdac je ponownie za pierwszym podejsciem wiele osob wychodzi z zalaozenia ze jak juz zdali egzamin to zzrepisy ich nie dotycza, znam dziewczynę, ktora wykula testy na pamiec, wystarczylo jej zamienic kolejnosc odpowiedzi i dupa mokra, nie zdała by... Edytowane 21 Maja 2007 przez aftys6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Zapomnialem wczoraj dodac, ze np. w Niemczech statystyka wyglada troche inaczej. Chcialem to kiedys wskanowac ale nie mam na czym. W kazdym razie najwiekszym potencjalem sa kierowcy plci meskiej w wieku od 18 do 28 lat. Co prawda daje sie wyraznie zauwazyc, ze po 24 - 25 latach statystyka zaczyna spadac w dol. W wypadku plci zenskiej wyglada ona identycznie, tylko, ze koncowki - szczyty sa inne - w wypadku pan jest ona krotsza. Wynika to z faktu, ze mlodzi kierowcy nie maja odpowiedniej praktyki a przede wszystkim doswiadczenia. Ogolnie mozna powiedziec, ze kierowca jest sie dopiero po pruejechaniu ca. 100 000 km. W zaleznosci od rocznego przebiegu jedni potrzebuja wiecej inni mniej, kazdy sam potrafi obliczyc kiedy takowy dystans nakrecil. Na zachodzie zaczeto przeciwdzialac temu w postaci ( w wypadku Niemiec BF 17 ) PJ mozna robic od 17 roku zycia, ale jazda dozwolona jest tylko z osoba dozwolona - zarejestrowana w urzedzie. Dzieki temu wypadkowosc juz spadla o 40 % w dol. :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.