Skocz do zawartości

Regulacka gaźników w GSX-R 1100W


makumba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

A więc od początku, zimą tego roku kupiłem moto jak w temacie, model z 96r. Poprzedni właściciel zamontował tam przelotowe tłumiki formy A&M. Dodatkowo zostały usuniete wszelkie przegrody w kolektorach. Do tego zostały ponoć wyregulowane gażniki.

Teraz mam podejrzenie że moto ma ustawioną zbyt dużą dawkę paliwa, bo jara 9-10 przy spokojnej jeździe. I praktycznie można go odpalić bez ssania. Filtr powietrza jest czysty, ponoć wymieniany rok temu. (A może zamontować K&N?)

Czy do regulacji składu mieszanki trzeba rozbierać gaźniki? Czy po prostu reguluje się śrubami z zewnątrz gaźników. I czy startować z tym do mechanika, czy pobawić się samemu? Na zasadzie wykręć tyle a tyle?

(Nie wierzę zbytnio naszemu mechanikowi, a wszędzie indziej daleko.) Dzisiaj wykręcę świecę i popatrzę jaki ma kolor, ale te 9-10 litrów to bardzo wiele, poprzednie moto GSX1100F paliło 7 przy 130-170 km/h.

A może macie do polecenia jakiś mechaników w okolicach suwałk? Tak max 120 km od.

I jeszcze jedno mam zamiar zamontować jakieś wyciszacze do tłumików, zmniejszyć ich przelot z 49mm do jakiś 25mm na tłumik, czy po tym zabiegu takrze trzeba regulować gaźniki?

 

Pozdrawiam Darek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tego nie robiłeś to raczej sam nie dasz rady ale do odważnych świat należy :icon_mrgreen: . Potrzebne do tego są synchronizatory. Kilka razy było na forum jak regulować gaźniki. Jeżeli jesteś kumaty i zaciekły do roboty kupisz zestaw do synchronizacji gaźników to próbuj. W końcu każdy mechanik się tego kiedyś nauczył. Co do rozbierania gaźników to teoretycznie nie trzeba ale nie wiadomo jak są ustawione np. iglice albo może gość zamontował jakiś zestaw dyno? Przy rozbiórce dobrze je wyczyścisz a przy okazji sprawdzisz stan np. membran. Co do tłumików to najpierw bym zrobił gaźniki (czyszczenie ustawienie synchro) a potem bym się wziął za przeróbkę wydechu. Wtedy sam ocenisz czy jest potrzebna korekta ustawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wakuometrów kupowac raczej nie będę, bo nie warto, lepij zrobic to u mechanika. Czy w Białymstoku jest jakiś serwis który by to zrobił szybko i dobrze, tak co by sie telefonicznie umówić pojechac i zrobić od ręki. Najlepiej w sobotę. A może w Jedwabnem w motostodole? to w moim zasiegu...

 

Narka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W białym to tylko dzięcioł ale musi sam się za to wziąć. Po za tym to nie znam nikogo kogo mógłbym polecić. Co do motostodoły to mają duży przerób a Ryszard zna sie na rzeczy ale nie wiem jak z regulacją stoją. Wybrałbym jednak dzięcioła.

Pozdrawiam

tel do dięcioła 501545187

Edytowane przez henio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniam tłumiki na oryginały http://www.allegro.pl/item174148671_wydech...r_gsxr1100.html

zamiana za te moje sportowe. Według ludzi z motostodoły to dobre posunięcie. Zostają u mnie jednak te udrożnione kolektory, może kiedyś zmienię, albo i nie. W motostodole są zawaleni robotą, ale i tak się do nich kiedys przejadę żaby zobaczyć ich kolekcję motocykli, szczególnie suzuki katana 1100 i tą 6 garowa kawasaki. To i se wtedy gaźniki wyreguluję, pod swój układ wydechowy. Odpadł problem z wyciszaniem tłumików, i moto będzie bardziej oryginalne, no zostało w sumie jeszcze malowanie, ale jest fajne. www.motocykle.suwalki.pl

Narka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...