Skocz do zawartości

jak poprawic widocznosc w lusterkach


Rekomendowane odpowiedzi

Macie jakies sprawdzone patenty jak poprawic widocznosc w lusterkach w imbryku (do'97)?

Widze tylko pasy obok, ale zeby zobaczyc cos bezposrednio za mna nie ma szans. Wymiana na inne? ale jakie?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś podobnego w swojej Kawie, w lusterkach widzę swoje ramiona i trochę na boki.

I wiem dlaczego tak zrobili :biggrin: Otóż chodzi o to aby lusterka nie wystawały poza obrys motocykla, dalej niż kierownica, inaczej przy każdym położeniu maszyny trzeba by było inwestowć w nowe szkiełka.

Zakładam że teoria jest poprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej to inne lsuterka, dłuższe ale niezbyt wiele bo trudno bedzie cisnac sie miedzy konserwy itd. Mozesz tez wlozyc wkladki dystansowe - takie plastikowe albo gumowe,ksztaltem zblizone do podstawy uchwytu i grubosci ok1-2cm miedzy podstawe lusterka i owiewke, to pomoze odsunac lusterka na zewnatrz a mozes zto nawet dorobic sam jesli masz material i wizję. Wiekszosc motocykli na rozstaw otworow normowane wiec np.30mm, 40mm to najpopularniejsze. Mozesz tez zalozyc troche wieksze lsuterka albo iinego ksztalu np. zeby nie zwezal sie na zewnatrz. Kombinuj.Zwróc też uwagę na ustawienie twoich ramion podczas jazdy - jesli jezdzisz z lokciami szeroko rozstawionymi to nei jest zbyt poprawne ale wygodne. Ja w RF600R nie mialem takich zlych lusterek ale nie moglem ich ustawic identycznie po obus tornach bo byly lekko wytarte na przegubach a ja musze meic ustawione idelanie oba tak jak chce bo inaczej to dostaje szalu gdyz musze spogladac w bok np.przy zmianie pasa ruchu cyz naglym manewrze. A jak mam ustawione tak jak lubie to nie obracam glowy przy zmianie pasa a w przypadku naglego ominiecia przeszkody tez widze co jest grane i czy mozna robic manewr itd.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś podobnego w swojej Kawie, w lusterkach widzę swoje ramiona i trochę na boki.

I wiem dlaczego tak zrobili :crossy: Otóż chodzi o to aby lusterka nie wystawały poza obrys motocykla, dalej niż kierownica, inaczej przy każdym położeniu maszyny trzeba by było inwestowć w nowe szkiełka.

Zakładam że teoria jest poprawna.

 

jestem przekonany, ze masz racje, ale biorac pod uwage koszt lusterek vs mozliwosc zajechania komus i tego konsekwencje, jestem gotow, miec 2 komplety lusterek w zapasie :-)

 

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...